شناسه خبر : 432954
تاریخ انتشار :
کسبه پلاسکو در مجتمع نور مستقر شدند

کسبه پلاسکو در مجتمع نور مستقر شدند

خودرونگاران- رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه امروز کار واگذاری واحدهای مجتمع نور به کسبه پلاسکو به اتمام می‌رسد، گفت: از هفته آینده این واحدها کار خود را دوباره آغاز می‌کنند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از مهر، علی فاضلی با اشاره به آخرین وضعیت اسکان کسبه پلاسکو گفت: روز گذشته واگذاری واحدها در مجتمع نور تهران انجام گرفت و من فکر می‌کنم که به احتمال زیاد امروز تمام واگذاری‌ها به اتمام می‌رسد و پس از آن، این واحدها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات برای کسبه پلاسکو در حال انجام است، اظهار داشت: از هفته آینده شاهد شروع به کار مجدد این بنگاه‌ها هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر کارها پیش برود.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بر اساس مصوبه و صورتجلسه کارگروه دولت، بنیاد مستضعفان و اتاق اصناف، ۶۰۰ واحد صنفی پلاسکو به این مجتمع منتقل می‌شوند، گفت: اگر واحدهای دیگری هم بنابر اعلام سازمان نظام مهندسی امکان بازسازی نداشته باشند، برای آنها فضای دیگری را هم در نظر می‌گیریم.

فاضلی ادامه داد: حدود ۲۰۰ واحد در امتداد پلاسکو قرار داشت که آنها هم آسیب دیده اند و امکان بازسازی آنها نیست؛ بنابراین در انتظار نظر سازمان نظام مهندسی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ واحد صنفی در پلاسکو وجود داشت، گفت: این ۶۰۰ واحد در مجتمع نور تهران مستقر می‌شوند و برای مابقی واحدها در صورت امکان برنامه دیگری را اجرایی خواهیم کرد، اما تاکنون گزارشی از وضعیت سایر واحدها نداشتیم.

 

 


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.