شناسه خبر : 433441
تاریخ انتشار :
ساندرو استپ‌ وی با چهره جدید به نمایشگاه خودروی ژنو می‌رود (+عکس)

ساندرو استپ‌ وی با چهره جدید به نمایشگاه خودروی ژنو می‌رود (+عکس)

خودرونگاران- داچیا با توسعه و گسترش یک خودروی MCV از نسخه خانواده‌ لوگان‌های استپ‌وی، خود را برای حضور در نمایشگاه خودرویی ژنو آماده می‌کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از کارز، این مدل از MCV ها برای اولین بار در ژنو معرفی خواهند شد و داچیا اعلام کرده که یک خودروی چندمنظوره و دوستانه محسوب می‌شوند.

این خودرو نیز مانند مدل‌های ساندرو، لاجی و داکر داچیا از فیس‌لیفت گسترده بهره می‌برد و ظاهر بهتری پیدا کرده است. در فیس‌لیفت‌های جدید دو رنگ نیز به انتخاب مشتریان اضافه شده که از آن جمله می‌توان به آزوریت آبی و قهوه‌ای ویژن اشاره کرد. این خودروها روی رینگ‌های فلزی دودی رنگ سوار شده‌اند.

ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود

جلو پنجره این خودروها بیشتر شبیه رنو داستر شده وگلگیرهای جانبی در عقب و جلو کاملا تغییر یافته‌اند. ارتفاع خودرو نیز در مقایسه با اسلاف آن حدود 1.97 اینچ از سطح زمین افزایش یافته است.


ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود

فضای داخلی نیز سبک و سیاق استپ‌وی‌ها را نشان می‌دهد. با این وجود تغییرات در آن محسوس است. میزان فضای درونی خودرو حفظ شده و خودرو دارای یکی از بزرگترین فضاهای بار در میان کلاس خود است. فضای صندوق بار حدود 573 لیتر برآورد می‌شود.

ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود

خودرو با یک موتور بنزینی 89 اسب‌بخاری ارائه می‌شود و با یک سامانه انتقال 5 سرعته دستی یا خودکار هماهنگی دارد. البته مدل‌هایی از این خودرو نیز با موتورهای دیزلی ارائه خواهند شد. مدل‌های جدید و لیمیتد استپ‌وی در کنار جدیدترین نسل از داسترها در 7 مارس در ژنو ارائه خواهند شد.

ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود

در فضای داخلی نیز تجهیزات جدیدی به خودرو اضافه شده است. ترکیب رنگ مسی روی کنسول و محیط دریچه‌های هوا نیز جذاب به نظر می‌رسد. پوشش صندلی و چرم نیز با دوخت‌های درشت تزئین شده است.

ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود

داچیا همچنین نمونه‌های ارتقاء یافته‌ای از مینی ون شخصی داکر، داکر و لاجی را برای سال 2017 آماده کرده است. هر سه این خودروها از جلو پنجره جدید، چرخ‌های مدرن، فرمان چهار پر و رنگ جدید تریم داخلی بهره می‌برند که در کنار ساندرو در ژنو به نمایش درخواهند آمد.

ساندرو استپ‌وی 2017 به ژنو می‌رود


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :


آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو





پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.