شناسه خبر : 434196
تاریخ انتشار :
اصفهان میزبان خودروهای کلاسیک، آفرود و مسابقه ای است

اصفهان میزبان خودروهای کلاسیک، آفرود و مسابقه ای است

خودرونگاران- نمایشگاه تخصصی خودروهای آفرود، خودرو و موتورسیکلت های مسابقه ای و خودروهای کلاسیک از 20 تا 25 فروردین سالجاری در محل نمایشگاه های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: این نمایشگاه با همکاری کمیته خودروهای کلاسیک اصفهان، کمیته خودروهای آفرود، کمیته موتور ریس و کمیته اتومبیل های مسابقه ای با نظارت هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری اصفهان برگزار می شود.
تا کنون نمایش 110 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت در این نمایشگاه قطعی شده است.
همچنین حضور قهرمانان اتومبیلرانی و موتورسواری کشور از جمله ویژگی های بارز این نمایشگاه عنوان شده است.
مجتبی کریم زاده قهرمان آسیا و قهرمان کشور در رشته موتورکراس، مهرداد صفری قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس 405، علی شیرزاد قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید پی بی (bp)، لیلا پیکان پور قهرمان اتومبیلرانی کشور در کلاس پراید استاندارد و قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال 95، مهدی صحافی پور قهرمان قهرمانان اتومبیلرانی کشور در سال 94، برشین میر نایب قهرمان کشور در کمیته اسلالوم و رسول کیانی مقام سوم مسابقات آفرود کشور از جمله مهمانان این نمایشگاه هستند. 
علاقه مندان و متخصصان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 15 تا 22 تاریخ مذکور به محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.