شناسه خبر : 434719
تاریخ انتشار :
با هشت طرح متنوع آغاز شد

جشنواره فروش محصولات ایران خودرو همزمان با اعیاد رجب و شعبان

خودرونگاران- گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با اعیاد شعبانیه، جشنواره فروش محصولات خود را در اردیبهشت ماه با هشت طرح متنوع آغاز کرده است.

به گزارش خودرونگاران ،‌این طرح ها از سوم اردیبهشت آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه یا تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات ادامه خواهند داشت.

این طرح های فروش شامل فروش ویژه دو محصول جدید هایما s7 اتومات (با موتورهای توربو و معمولی)، فروش اعتباری آریسان، پیش فروش پلکانی خانواده همه محصولات، فروش قطعی، پیش فروش عادی همه محصولات، فروش اعتباری منعطف، پیش فروش عمومی همه محصولات و فروش نقدی و اعتباری محصول سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتومات است.

 

شاسی بلند اتومات با موتورهای معمولی و توربوشارژ

 

در یکی از این طرح های فروش جشنواره فروش ایران خودرو، خودرو هایما S7 اتومات که قیمت فروش آن براساس مصوبه شورای رقابت 791میلیون و 375هزار ریال است، با حداقل پیش پرداخت 400میلیون ریال و بازپرداخت اقساط 12 تا 24ماهه عرضه خواهد شد. نرخ سود اقساط این محصول از 18 تا 22درصد پیش بینی شده و  موعد تحویل آن 60روزه خواهد بود.

 

این خودرو با موتور توربوشارژ نیز به صورت پیش فروش و با قمت نهائی 949میلیون و 819هزار ریال عرضه می شود. تحویل این محصول تیر و مردادماه خواهد بود و برای آن تخفیف طرح فروش و سود مشارکت نیز در نظر گرفته شده است.

 

بازگشت خودرو محبوب جوانان

 

پژو207.آی که از جمله خودروهای مورد علاقه جوانان به حساب می آید، پس از مدتی غیبت به سبد محصولات ایران خودرو بازگشته و در عرضه آن در طرح های فروش ویژه اعیاد رجب و شعبان قرار گرفته است.

 

این محصول به قیمت نهایی 420میلیون و 519هزار ریال و در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای و قرمز دوپوششه با موعد تحویل تیرماه در طرح های فروش ایران خودرو قرار گرفته و از سود مشارکت 7میلیون ریالی نیز بهره مند شده است.

 

»سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک» نقدی و اعتباری

 

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط ویژه نقدی و اعتباری فروردین ماه برای عرضه «سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک» را تمدید کرده است.

 

ایران خودرو برای فروش نقدی این محصول هدیه ویژه در نظر گرفته است؛ ضمن اینکه «سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک» با فروش اعتباری نیز در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

 

براساس این گزارش ایران خودرو این محصول را با در نظر هدیه ویژه فروش نقدی با قیمت 139میلیون و 982هزار تومان عرضه می کند.

 

در طرح ویژه فروش اعتباری «سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک» پیش پرداخت 75میلیون تومانی در نظر گرفته شده و باقیمانده قیمت در اقساط 6 تا 36ماهه دریافت می شود. نرخ سود فروش اعتباری از صفر تا 20درصد در نظر گرفته شده است. رنگ های قابل عرضه در طرح فروش نقدی و اعتباری، چهار رنگ سفید، خاکستری و مشکی بوده و تحویل آن 30روزه پیش بینی شده است.

 

سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت علاوه بر گیربکس اتوماتیک، از امکانات دیگری مانند سان روف، کروز کنترل، تودوزی و فرمان چرم، گرمکن صندلی های جلو، موتور قدرتمند 2400سی.سی، رینگ آلومینیومی 17اینچ جدید و آینه های تاشونده برقی گرمکن دار برخوردار است.

 

خرید خودرو با پس انداز کم

 

ایران خودرو برای ایجاد زمینه مشارکت مشتریان با پس انداز کم در طرح های خرید خودرو، طرح پیش فروش پلکانی را در نظر گرفته است.

 

در این طرح، هموطنان با پرداخت 6 تا 10میلیون تومان برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام می کنند و متناسب با سطح درآمدی خود به فاصله های دو یا سه ماهه و یا بیشتر مبالغ دیگری را به آن اضافه می کنند تا به حدنصاب لازم جهت خرید یکی از محصولات برسند.

 

نرخ سود مشارکت در این طرح بین 22 تا 25درصد بوده و نرخ انصراف 20درصدی نیز توسط ایران خودرو تضمین می شود.

 

این طرح تقریبا همه محصولات ایران خودرو اعم از محصولات خانواده 206، سمند، پژو405، دنا، رانا و پارس را شامل می شود.

 

پیش فروش عادی همه محصولات

 

ایران خودرو در جشنواره فروش بهاری خود،‌ امکان پیش خرید همه محصولات خود را فراهم آورده است. در این طرح همه محصولات با موعد تحویل مهرماه 96 و پژو پارس ال.ایکس با موتور تی.یو5 با زمان تحویل آذر96 عرضه می شود. این طرح فروش در مدل های یک و دو ودیعه ای پیش بینی و سودهای مشارکت 21 تا 24درصدی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این طرح فروش از سود انصراف 19 تا 21درصدی نیز برخوردار است.

 

طرح پیش فروش عمومی محصولات ایران خودرو در سال 96 نیز همزمان با این جشنواره از سرگرفته شده است. این طرح همواره به عنوان یکی از طرحهای جذاب ایران خودرو شناخته می شود.

 

با 11میلیون آریسان بخرید

 

طرح فروش اعتباری وانت آریسان با پیش پرداخت 11میلیون تومانی که در فروردین ماه فعال شده بود، همزمان با اعیاد رجب و شعبان نیز تمدید شده است.

 

براین اساس در طرح فروش اعتباری وانت آریسان ایران خودرو، مبلغ پیش پرداخت 113میلیون ریال تعیین شده و باقیمانده قیمت نیز در اقساط 12 تا 36ماهه دریافت می شود.

 

ایران خودرو اخیرا با اجرای پروژه های متعدد بهبود کیفی، کیفیت وانت آریسان را ارتقا داده است. قیمت نهایی و نقدی این محصول 274میلیون و 500هزار ریال است و نرخ سود در طرح فروش اعتباری بین 14 تا 18درصد است. شرایط فروش ویژه وانت آریسان به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که هموطنان با توان مالی متوسط نیز بتوانند از آن بهره مند شوند. تحویل وانت آریسان در طرح ویژه فروش اعتباری 30روزه پیش بینی شده است.

 

فروش قطعی محصولات

 

عرضه و فروش قطعی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با اعیاد رجب و شعبان از اردیبهشت ماه نیز آغاز شده و هموطنان می توانند در این طرح، ‌محصولات موردنظر خود را خریداری کنند.

 

در این طرح فروش وانت آریسان، محصولات خانواده پژو 405 و خانواده پژو206، خانواده سمند و خودروهای رانا و دنا عرضه خواهد شد.

 

فروش اقساطی محصولات

 

گروه صنعتی ایران خودرو به تعداد محدود همزمان با اعیاد رجب و شعبان فروش اقساطی بخش عمده ای از سبد محصولات خود را نیز در دستور کار قرار داده است. دو مدل پژو405، سه محصول خانواده پژو206، سه مدل سمند و خودروهای رانا و دنا از جمله محصولاتی هستند که ایران خودرو آنها را به شکل اعتباری عرضه می کند. امکان بازپرداخت متنوع و منعطف متناسب با درخواست مشتری در این طرح وجود دارد.


هموطنان جهت بهره مندی از این طرح های فروش می توانند به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.com  یا یکی از نمایندگی های رسمی این گروه صنعتی در سراسر کشور مراجعه کنند


نظرات

نظر شما

: : :


آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو





پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.