شناسه خبر : 551045
تاریخ انتشار :
تولید 40 هزار خودرو در سال جاری توسط کرمان موتور
فروش کی ام سی J۷ از شنبه آینده

تولید 40 هزار خودرو در سال جاری توسط کرمان موتور

خودرونگاران - مدیرعامل کرمان موتور از تبدیل این شرکت به ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه در سال 1405 خبر داد و گفت: طی چند ماه آینده محصول جدید این شرکت روی پلتفرم PS1 با برند کرمان موتور رونمایی خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از اقتصاد آنلاین ، سامان فیروزی، در مراسم رونمایی از نشان جدید کرمان موتور و معرفی خودروی KMC J7 با اشاره به فراز و نشیب های این شرکت طی سه سال گذشته خاطرنشان کرد: امروز دنیا با تورم و شرایط اقتصادی نامناسب دست و پنجه نرم می کند که نتیجه آن کاهش قدرت خرید است.

مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: مهم ترین اتفاقی که کرمان موتور را در این شرایط حفظ خواهد کرد، استقلال در تولید محصول است از این رو باید خودرویی تولید می کردیم که در تولید آن وابسته نباشیم.

وی با اشاره به اینکه که توانستیم در سال ۱۴۰۰ محصولی بدون وابستگی را به  تولید برسانیم، ادامه داد: دومین دستاورد کرمان موتور، تکمیل زنجیره تولید در شرکت بود به طوری که اکنون کرمان موتور دارای زنجیره‌ای کامل از خط تولید بدنه و قطعات است.

فیروزی ایجاد پتانسیل و ظرفیت طراحی خودرو را دستاورد بعدی این شرکت اعلام و تصریح کرد: در این راستا طی چند ماه آینده یک خودرو که با پلتفرم ps1، به صورت مستقل و تحت برند کرمان موتور طراحی شده، رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل کرمان موتور پیش نیاز تبدیل به خودروساز شدن را دستیابی به مقیاس اقتصادی اعلام و خاطرنشان کرد:  نرخ رشد شرکت از سال ۹۷ کاهش داشته اما با اقدامات انجام شده در سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را به ثبت رساندیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه برای امسال رشد ۶۰ درصدی پیش بینی شده، اضافه کرد:هدفگذاری سال جاری تولید ۴۰ هزار دستگاه است که در سال آینده به ۶۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

 فیروزی خودروهای تولیدی و سی کی دی با قیمت بالاتر را دو بخش فعالیت این شرکت اعلام و اظهار کرد: هدف شرکت برای سال ۱۴۰۵ تبدیل شدن به ارزشمندترین خودروساز خاورمیانه خواهد بود این در حالی است که براساس مطالعات انجام شده توسط این شرکت امروز ارزش خودروسازان به تیراژ تولید نیست بنابراین کرمان موتور به دنبال تضمین روند جاری و حیات است از این رو در سال ۱۴۰۵ خودرویی به تولید خواهد رسید که قادر به پیمایش هزارکیلومتر با سه لیتر بنزین خواهد بود.

مدیرعامل کرمان موتور ایجاد مرکز تحقیق و توسعه و پارک های خلق و کسب فناوری را از دیگر اقدامات توسعه‌ای این شرکت اعلام و اظهار کرد: طی ۱۸ ماه آینده مرکز تحقیق و توسعه این شرکت با سرمایه ۷۵ میلیون دلار راه اندازی می شود.

فیروزی در پایان به رونمایی خودروی J7  اشاره و خاطرنشان کرد:این‌خودرو در دسته خودروهای لوکس قرار می گیرد و فروش آن با شرایط ویژه و مناسب از روز شنبه آغاز می شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.