شناسه خبر : 553592
تاریخ انتشار :
در کنفرانس خبری مدیران ارشد گروه بهمن مطرح شد:اقدامات توسعه ای گروه بهمن در نیمه دوم سال 1401
بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد

در کنفرانس خبری مدیران ارشد گروه بهمن مطرح شد:اقدامات توسعه ای گروه بهمن در نیمه دوم سال 1401

خودرونگاران_علیکرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن در کنفرانس خیری حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد از عرضه سدان جدید ریسپکت و نسخه پرستیژ دیگنیتی در مهرماه خبر داد.

به گزارش خودرونگاران، علیمرادلو افزود: تمامی شرکت های عضو گروه بهمن بیش از دوبرابر افزایش تولید داشته‌اند و گروه بهمن همچنین در حوزه اشتغال نیز با افزایش از 2500 به 6هزار نفر افزایش قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

مدیران گروه بهمن همچنین ضمن اشاره به اقدامات جدید این گروه حوزه های فراتر از خودروهای سواری گفت: ما همچنین موفق به تولید اتوبوس شهری شده ایم و اقدامات خوبی در زمینه موتورسیکلت انجام شده که در پی آن از رکورد تولید کل سال گذشته طی شش ماه نخست سال جاری گذشتیم.
جلیل هاشمی؛ مدیرعامل خودروسازی اسنا به عنوان شریک تجاری گروه بهمن در حوزه تولید اتوبوس در این نشست خبری گف: اتوبوس های تولیدی ما مشابه اتوبوس های اروپایی است و اتوبوس بی‌آر‌تی یا دوکابین نیز به زودی وارد بازار خواهد شد.
در این کنفرانس خبری همچنین در زمینه فعالیت های سیبا موتور به عنوان شریک تجاری محصولات برند معتبر FAW از عرضه 5 کشنده و کامیونت توسط این خودروساز خبر داده شد.
مدیرعامل گروه بهمن همچنین در واکنش به تعرفه شناور واردات خودرو و رویکرد این گروه خودروسازی در زمینه واردات گفت: بدون شک ما نیز تمایل داریم تا سبد گسترده و کاملی از محصولات را با کمک واردات داشته باشیم اما موضوع کلیت این طرح و مساله ای مثل شناور بودن تعرفه چنین امکانی را از ما سلب می‌کند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.