شناسه خبر : 554731
تاریخ انتشار :
استمرار رشد تولید و عبور مستقیم خودروها در گروه خودروسازی سایپا
با ثبت نرخ عبور مستقیم صددرصدی و رشد تولید خودروها در بن‌رو

استمرار رشد تولید و عبور مستقیم خودروها در گروه خودروسازی سایپا

خودرونگاران_ گروه خودروسازی سایپا در سال 1401 برنامه رشد 64درصدی را به اجرا گذاشته و در کنار آن عبور مستقیم محصولات بدون تولید خودروهای ناقص بر خلاف رویه سال های گذشته به صورت جدی در دستور کار این خودروساز قرار دارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصر خودرو ، شرکت بن رو به عنوان عضوی از این گروه خودروسزی از ابتدای سال تاکنون موفق به ثبت نرخ عبور مستقیم 100درصدی شده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده اند. بن رو همچنین رشد 75درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رابه ثبت رسانده است و به صورت متوسط از ابتدای سال تاکنون روزانه 150 دستگاه خودرو و در مجموع 17500 خودرو در این سایت به تولید رسیده است. گفتنی است که گروه خودروسازی سایپا برنامه تولید 40هزار دستگاهی را برای سایت بن‌رو در نظر گرفته است که در صورت ثبت این امار تنها یکی از سایت های این گروه خودروسازی، آماری فراتر از برخی خودروسازان خصوصی خواهد داشت که آماری قابل توجه است.

گفتنی است که ظرفیت سایت تولیدی بن رو حدود 60 هزار خودرو در سال است و به گفته شهرام احمدیان؛ مدیرعامل بن‌رو این سایت تولیدی از ابتدای مهرماه با استفاده از حداکثر ظرفیت برنامه تولید روزانه حدود 220 خودرو را در دستور کار خواهد داشت.

او افزود: بر این اساس با همکاری شرکت های سازه گستر و مگاموتور، تولید روزانه با رشد 20 درصدی، از نیمه اول مرداد ماه از 150 دستگاه به روزانه 180 دستگاه در نیمه شهریور ماه افزایش یافته است و تا پایان سال پیش بینی می شود بین 48 تا 50 هزار خودرو در این شرکت تولید شود که در صورت تحقق این امر، در نیمه دوم سال شاهد رشد بی نظیر 46 درصدی نسبت به برنامه ابلاغی گروه سایپا خواهیم بود.

او افزود: با تاکید مدیر عامل گروه سایپا در خصوص ارتقا کیفی محصولات تولیدی، همزمان با افزایش نرخ تولید، افزایش کیفیت محصولات هم در دستور کار قرار گرفته به نحوی که در شاخص های کیفی رشد 20 درصدی در محصولات ایجاد شده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بن رو تاکید کرد: با توجه به حضور 1200 نیروی فعال در این شرکت و در صورتی که تا پایان سال به هدف تولید 48 تا 50 هزار خودرو دست یابیم به سرانه تولید 40 دستگاه به ازای هر نفر دست خواهیم یافت که این یک رکورد بی نظیر در صنعت خودروسازی داخلی محسوب می شود.

او با اشاره به تولید خودرو سایپا 151 کانوپی در این شرکت گفت: با توجه به تولید خودرو وانت 151 به عنوان خودرو تجاری سبک  در کشور و نیاز هموطنان عزیز، برنامه ای با هماهنگی معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا به منظور تولید اتاق مسقف بر روی این خودرو تعریف و در دستور کار قرار گرفت و برهمین اساس سالیانه 10 هزار خودرو تولیدی این شرکت به صورت مسقف و کانوپی تولید خواهد شد.

احمدیان گفت: با توجه به نیاز بسیاری از مشتریان در استفاده از وانتسایپا 151 مسقف، این خودرو به صورت استاندارد و با تغییر کاربری در شرکت بن رو تولید و عرضه خواهد شد.

گفتنی است شرکت بن رو در سال گذشته 23 هزار و 400 دستگاه خودرو تولید کرده است که در صورت تولید 48 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال جاری، شاهد رشد بیش از 2 برابری نرخ تولید نسبت به سال گذشته خواهیم بود


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.