شناسه خبر : 556081
تاریخ انتشار :
واردات خودرو از هفته آینده آغاز می‌شود
وزیر صنعت:

واردات خودرو از هفته آینده آغاز می‌شود

خودرونگاران - وزیر صمت با بیان اینکه از هفته آینده ‌واردات خودرو آغاز می‌شود، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تسنیم، فاطمی‌امین ظهر امروز در بازدید از مراکز تولیدی گلستان با اشاره به اینکه مصوب واردات خودرو گرفته شده است، اظهار داشت: ‌بیش از 300 کسب‌وکار تقاضای ورود خودرو را داشتند که بعضی از این شرکت‌ها شرایط ورود خودرو را ندارند و در حال پایش شرایط کسب و کارها هستیم و بعد از این مرحله شرکت‌هایی که شرایط واردات دارند معرفی ‌خواهند شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ‌پالایش این افراد براساس آیین‌نامه واردات خودرو مصوب دولت انجام می‌شود، افزود: تا یکی دو هفته آینده شرایط افراد بررسی می‌شودو نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌شود.

‌وی درباره واحد‌های تولید نیز گفت‌: سرمایه در گردش و مواد اولیه و تولید سه مولفه است که وزارتخانه دنبال می‌کند و سال گذشته واحد‌های فولاد مد نظر ما بود که بدون هیچ مشکلی و بدون سهیمه‌بندی مواد اولیه در اختیار این واحدها قرار گرفت.

وزیر صمت تصریح کرد:در بخش پتروشیمی امسال برنامه داریم که با هماهنگی وزارت نفت تاکنون مشکلی در این بخش نداشتیم و در اکثر واحدها در این بخش رشد تولید را داشته ایم.

‏وی افزود :برنامه ما افزایش تولید ودر کنار آن تسریع در روند تولید است .


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.