شناسه خبر : 557495
تاریخ انتشار :
رکود بازار خودرو تشدید شد + جدول قیمت خودرو

رکود بازار خودرو تشدید شد + جدول قیمت خودرو

خودرونگاران_به دنبال نوسانات قیمت دلار، بازار خودرو با افزایش قیمت برخی خودروها روبه رو شد، ولی معاملات در رکود است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو در طول یک ماه اخیر همانند ماه های گذشته شاهد رونق معاملات نبود اما این هفته نوسانات قیمت دلار عاملی شده تا رکود بازار خودرو تشدید شده و به نوعی رکود خرید و فروش بیشتر شود. متاسفانه رشد قیمت ها در برخی از خودروها به بیش از 20 میلیون تومان می رسد که همین امر بی رغبتی مردم را برای خرید افزایش داده است.

در نخستین روز از هفته جاری 206 تیپ دو با رشد 11 میلیون تومانی به قیمت 322 میلیون تومان رسیده است، هایما نیز از 960 میلیون تومان به یک میلیارد و 90 میلیون تومان رسیده است.

علاوه براین دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک نیز رکورد 560 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است، این درحالیست که این خودرو در دو هفته گذشته قیمت 515 میلیون تومانی را ثبت کرده بود.

به اعتقاد فعالان بازار، بازار خودرو بلاتکلیف تر از ماه های گذشته با توقف معاملات روبرو شده است و اخبار آغاز واردات خودرو نیز نتوانسته است رونقی را در بازار به وجود بیاورد چرا که به اعتقاد فروشندگان خودرو اگر قرار بر واردات باشد خودروها راهی بورس شده و در آنجا قیمت های بالایی ثبت می کنند همین امر عاملی می شود تا قشر متوسط جامعه نتوانند نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند و به نوعی همچنان این خودروها لوکس محسوب می شوند.

علاوه براین با وجود طرح های فروش مختلفی که توسط خودروسازان انجام می شود به دلیل تاخیر در زمان تحویل بازار شاهد افزایش عرضه محصول نیست و روی هم رفته مردم در خرید خودرو بلاتکلیف هستند.

 


نظرات

نظر شما

: : :


آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو





پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.