شناسه خبر : 562860
تاریخ انتشار :
پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل وارد بورس کالا خواهد شد
مدیرعامل این شرکت خبر داد:

پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل وارد بورس کالا خواهد شد

خودرونگاران - مدیرعامل ایران خودرو دیزل، با بیان این که پیکاپ اتوماتیک از استاندارد آلایندگی یورو شش برخوردار بوده و اولین محصول تجاری در ایران است که این استاندارد را پاس می کند؛ گفت: این محصول هم چنین دارای استانداردهای 85 گانه است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکوپرس ، جواد توسلی مهر در حاشیه مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با بیان این که امروز این محصول در این شرکت رونمایی و تولید آن آغاز شده است، گفت: این خودرو به دلیل برخورداری از مشخصات فنی و گشتاور مناسب و امکانات فنی و ایمنی بسیار بالایی که دارد، محصول بسیار جذابی هم برای افراد آفرود سوار و هم سازمان های ارایه دهنده خدمات نظیر شهرداری ها، وزارت نیرو، سازمان پست کشور و وزارت خانه هایی است که امکانات و خدماتی را به مردم ارایه می کنند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با بیان این که این محصول نسبت به همه محصولات مشابه خود، مورد تست و آزمون های بسیاری قرار گرفته است، اظهار کرد: پیکاپ اتوماتیک، محصولی بسیار راحت و با ارگونومی مطلوب است که می تواند بخشی از نیازهای لجستیکی کشور را پوشش دهد.
وی با اشاره به مشخصات فنی پیکاپ اتوماتیک، خاطرنشان کرد: این خودرو از گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر و قدرت موتور ۲۳۵ اسب بخار برخوردار است که از موتورهای پرقدرت در مقایسه با محصولات مشابه به شمار رفته و بسیار جذاب و توانمند است.
توسلی مهر با اشاره به اینکه قیمت این محصول هنوز نهایی نشده است، تصریح کرد: آنالیز قیمت به سازمان حمایت ارایه شده و در صورت تایید، قیمت محصول اعلام خواهد شد. فروش این محصول نیز از دو طریق بورس کالا و پیش فروش از طریق سایت ایران خودرو دیزل صورت خواهد گرفت.

 


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.