شناسه خبر : 562879
تاریخ انتشار :
رشد فروش خودروی برقی کیا در آمریکا

رشد فروش خودروی برقی کیا در آمریکا

خودرونگاران -کیا طی ماه نوامبر 56هزار و 703 خودرو در ایالات متحده فروش داشته که 25درصد بیشتر از یک سال گذشته است.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از دنیای اقتصاد، از سال گذشته تا به امروز، این شرکت 633هزار و 127 دستگاه فروخته است و تنها 3درصد کمتر از یک سال پیش است. این شرکت کره‌ای همچنین اعلام کرد فروش خودروهای برقی آن نسبت به سال گذشته 133درصد افزایش یافته است و یک زنجیره پنج‌ماهه از افزایش دو یا سه‌رقمی را تکمیل می‌کند.

در سال جاری تاکنون 19هزار و 931 دستگاه کیا EV6 در ایالات متحده فروخته شده که 1/ 3درصد از کل فروش کیاست. در‌حالی‌که یک ماه مانده به پایان سال میلادی، به دلیل کندی اخیر، مشخص نیست آیا 20هزار دستگاه در سال 2022 فروخته می‌شود یا خیر.در آینده، خانواده کیا EV6 با نسخه عملکرد محور کیا EV6 GT (بالاتر از تریم GT-Line) تقویت خواهد شد که می‌تواند در 4/ 3 ثانیه از 0 تا 60 مایل در ساعت شتاب بگیرد. با‌این‌حال، اگر خودرو واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی نباشد، فروش آن در ایالات متحده محدود خواهد شد. کیا فعلا آمار فروش سایر مدل‌های پلاگین را گزارش نکرده، زیرا آنها با نسخه‌های هیبریدی معمولی یا غیرقابل‌شارژ محاسبه می‌‌شوند.

بر اساس داده‌های موجود، طی ده‌ماهه اول سال جاری، کیا بیش از 7هزار دستگاه خودروی برقی نیرو در ایالات متحده فروخته است. جدیدترین مدل در خط پلاگین کیا، اسپورتیج هیبریدی پلاگین است که تا 32مایل (51کیلومتر) برد تمام‌الکتریکی را ارائه می‌دهد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :


آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو





پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.