شناسه خبر : 562881
تاریخ انتشار :
16 آذرماه؛ آخرین‌مهلت شرکت در مزایده الکترونیکی خودروهای خارجی

16 آذرماه؛ آخرین‌مهلت شرکت در مزایده الکترونیکی خودروهای خارجی

خودرونگاران - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: آخرین‌مهلت بازدید از خودروهای خارجی عرضه شده در مزایده سراسری الکترونیک شماره 263 و ارائه پیشنهاد قیمت برای خرید آنها ساعت 24 روز چهارشنبه 16 آذرماه 1401 است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک سراسری 263 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از 900 میلیارد تومان به‌صورت الکترونیک و در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار می‌شود.

در این مزایده الکترونیک که هشتمین مزایده الکترونیک این سازمان در سال جاری است، علاوه بر 38 دستگاه خودروی سواری وارداتی باقی‌مانده از دو مزایده فوق‌العاده قبلی که در استان‌های بوشهر و خوزستان عرضه شده‌اند؛ کالاهای دیگری چون مواد شیمیایی، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات راه‌سازی، لوازم‌خانگی و کالاهای دیجیتال نیز در قالب 1400 دسته کالا از 30 استان کشور عرضه شده است.

مزایده الکترونیک 263 با حضور اعضای شورای فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در روز بیست و یکم آذرماه رمزگشایی می‌شود و برندگان آن نیز از طریق تارنمای این سازمان به اطلاع مردم می‌رسد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.