شناسه خبر : 562883
تاریخ انتشار :

ارزیابی دارایی خودروسازان با صدور 1700 ابلاغ کارشناسی

خودرونگاران - وزیر صمت از صدور 1700 ابلاغ کارشناسی کارشناسان رسمی دادگستری درباره قیمت گذاری دارایی خودروسازان برای خصوصی سازی خبر داد.

 

به گزارش خودرونگاران  به نقل از صداوسیما، سید رضا فاطمی امین گفت: در نخستین مرحله خصوصی سازی شرکت‌های خودروسازی، ارزیابی و قیمت گذاری آن‌ها بود چرا که دارایی‌های بسیار گسترده‌ای داشتند و نزدیک به شش ماه به طول انجامید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این مدت 1700 ابلاغ کارشناسی توسط کارشناسان رسمی دادگستری صادر شد تا قیمت گذاری انجام و نهایی شود.

به گفته فاطمی امین مذاکراتی با سازمان خصوصی سازی داشتیم چراکه هر واگذاری باید با مجوز وزارت اقتصاد در زیر مجموعه سازمان خصوصی سازی انجام شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده مجوز یکی از واگذاری‌ها صادر شده که به زودی در مزایده گذاشته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمان اجرای دقیق این واگذاری گفت: یک برنامه زمان بندی خاص برای این موضوع در نظر گرفته شده که سازمان خصوصی سازی با اولین واگذار‌ی موافقت کرده و شرایط آن فراهم شده است تا انجام موارد بعدی، ولی اینکه تا چه فاصله زمانی انجام شود به بازار بستگی دارد یعنی پس از برداشتن گام اول واگذاری، بازخورد گرفته و گام‌های بعدی را برای خصوصی سازیخودروسازان برخواهیم داشت.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.