شناسه خبر : 568626
تاریخ انتشار :
محموله 1000 دستگاهی خودروهای وارداتی سایپا در حال رسیدن به کشور است
واردات خودرو در دولت رییسی

محموله 1000 دستگاهی خودروهای وارداتی سایپا در حال رسیدن به کشور است

خودرونگاران_ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا امسال اولین و بزرگترین واردکننده خودرو در بخش خودروهای CBU در کشور خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از تسنیم، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر گفت: واردات خودرو در سایپا در حال اجرا است. سفارشات انجام شده و اولین محموله یک هزار دستگاهی در حال رسیدن به کشور است.

وی اضافه کرد: باید به سرعت ثبت سفارش بعدی را انجام دهیم تا بتوان خودروهای وارداتی را بر اساس قانون و به طور مناسب در اختیار مردم قرار داد و این موضوع مستلزم حمایت سیستم بانکی در زمینه تامین منابع ارزی بعد از تخصیص بانک مرکزی است.

تیموری متذکر شد: امسال با افزایش تولید، تغییر در ترکیب محصولات و تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ توانستیم به درآمد مناسبی دست یابیم و فروش سایپا تا پایان سال به 100 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود: در شرکت های معتبر دنیا حدود 90 درصد هزینه فروش محصول با حمایت سیستم های بانکی صورت می گیرد ولی در گروه سایپا با توجه به محدودیت های شورای پول و اعتبار مبلغ محدودی دریافت شده و بقیه از محل گردش درآمد شرکت سایپا تامین شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان خاطرنشان کرد: در سال آینده دو موضوع مهم در دستور کار است، افزایش تیراژ تولید و فروش گروه سایپا به بالای 150 هزار میلیارد تومان در خودروهای داخلی خواهد رسید که این نیاز به عزم جدی در حمایت سیستم های بانکی دارد تا بتوان زنجیره تامین قطعات را از طریق خدمات متنوع بانکی تامین کرد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.