شناسه خبر : 555914
تاریخ انتشار :
تقدیر خطیبی از تلاش‌های شبکه خدمات و امداد ایران‌خودرو در طرح اربعین

تقدیر خطیبی از تلاش‌های شبکه خدمات و امداد ایران‌خودرو در طرح اربعین

خودرونگاران - مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از تلاش‌های شبکه خدمات پس از فروش و امداد این شرکت برای ارایه خدمات مناسب به زائران اربعین قدردانی کرد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از ایکوپرس، متن پیام مهدی خطیبی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
طی روزهای اخیر شاهد خیزش شکوهمند و جهانی اربعین سید و سالار شهیدان، آقا اباعبدالله الحسین(ع) بودیم. به همین مناسبت خیل عظیم هم وطنان عزادار کشورمان در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق، تمرچین و سر پل ذهاب که رهسپار دیار عاشقان بودند، نشان از حب و شیفتگی ناگسستنی نسبت به اهل بیت (ع) دارد. از این رو همه ساله در این برهه از زمان، فصل عاشقی و همراهی با عشاق کربلای معلا نیز در قالب خدمت رسانی ویژه اربعین، از سوی شبکه خدمات پس از فروش، امدادگران و همکاران گروه صنعتی ایران خودرو آغاز می شود.
همان گونه که آگاهید در راستای مسوولیت های اجتماعی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، هم‌زمان با راهپیمایی بزرگ و حماسه گونه اربعین حسینی، گروه صنعتی ایران خودرو نیروهای فنی و متخصص خود را از شرکت امدادخودرو ایران با طرح «با تو تا حرم» به شهرهای مرزی گسیل داشت تا یک بار دیگر پا به پای عاشقان و زائران اباعبدالله (ع) با ارایه خدمات خودرویی، دِین خود را در این مسیر شور و عاشقی ادا کند.
در خدمات رسانی بزرگ و شورانگیزی که با هدف آرامش و آسودگی خاطر زائران و هموطنان گرانقدر و جلب رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو صورت پذیرفته، بیش از 35 نمایندگی مجاز و 156 اکیپ امدادی مشتمل بر مراکز خدمات پس از فروش امدادسریع، امدادپلاس، موتور سوار، امدادگر بالینی و امدادحمل حضور فعال و شبانه‌روزی داشته‌اند.
همچنین استقرارکانکس‌های امدادخودروایران در مناطق مرزی نیز به عنوان پایگاهی برای حضور امدادگران و مراجعه امدادجویان و درخواست کنندگان خدمات، بسیار موثر و کارگشا بوده است. به منظور هماهنگی، نظارت و مدیریت چنین خدمات گسترده ای از مرزهای شمال غرب تا مرزهای جنوبی کشور، تیم بزرگی از کارکنان و مدیران شرکت های گروه نیز نقش مهم و شبانه روزی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند.
با موج بازگشت هموطنان از بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین (ع) نیز، حضور تیم‌های فنی، اجرایی و مدیریتی با همان شور و اشتیاق مثال زدنی در مناطق مرزی را شاهد بودیم که چگونه به استقبال زائران حرم حسینی شتافته و از ارایه هرخدمتی دریغ نورزیدند.
زبان از بیان این هم یاری گسترده، مسوولانه، هوشمندانه و معنوی شما عزیزان قاصر است و شاید حق مطلب در چند سطر و چند صفحه ادا نشود، اما با این حال از خدای حسین(ع) صمیمانه و خاضعانه، برای یکایک شما عزیزان در سطوح گوناگون، به ویژه امدادگران خدوم و زحمت کش و نمایندگی های مجاز و دخیل در طرح خدمات رسانی ویژه اربعین، از پیشگاه حضرت دوست، اجر جزیل و ثواب زیارت حرم پاک اباعبدالله الحسین(ع) را مسالت دارم.
در پایان از تمامی شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو و نیروهای تحت پوشش آن‌ها که در این امر خداپسندانه و نیکو، همراه و یار و یاور زائران کربلای معلا بوده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از معبود یگانه برای یکایک آنان و خانواده های محترمشان تندرستی و بهروزی خواستارم.
اجرکم مقبول و سعیکم مشکور انشاالله.

برادر شما
مهدی خطیبی


نظرات

نظر شما

: : :


آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو





پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.