شناسه خبر : 556009
تاریخ انتشار :
ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد

ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد

خودرونگاران - یک کارخانه جدید فورد در غرب تنسی در حال ساخت است که شبیه هیچ کارخانه دیگری در تاریخ 119ساله این شرکت نخواهد بود.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از دنیای اقتصاد، هنگامی که این کارخانه در سال 2025 افتتاح شود، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مجتمع تولیدی فورد در بین کارخانه‌های دیگر خواهد بود. این کارخانه نقش حیاتی در آینده الکتریکی این خودروساز، ساخت باتری‌ها و یک کامیون الکتریکی کاملا جدید که به گفته فورد، «انقلابی» خواهد بود، ایفا خواهد کرد. قبل از اینکه تولید این کامیون به ثمر بنشیند، کارخانه باید ساخته شود. کارهای مقدماتی ساخت این کارخانه در ماه مارس آغاز شده است.

اریک گراب، مدیر ساخت‌و‌ساز کارخانه جدید فورد، در این رابطه گفته است:‌ «ما در حال ساختن آینده در غرب تنسی هستیم. این تاسیسات طرح اولیه تاسیسات آینده فورد است و فورد را قادر می‌‌سازد تا به تغییر آمریکا به سمت خودروهای الکتریکی کمک کند.» چنین اقدام بزرگی مطمئنا با قیمت گزاف در حد میلیاردها دلار همراه است. به‌طور خاص، فورد در حال سرمایه‌‌گذاری 6/ 5میلیارددلاری در این کارخانه است. در صورت افتتاح این کارخانه در سال 2025، این شرکت 6000 کارمند جدید برای اداره آن استخدام خواهد کرد. اگر همه مسائل طبق برنامه پیش برود، این کارخانه نقش مهمی در هدف فورد برای ساخت سالانه 2میلیون خودروی برقی تا پایان سال 2026 ایفا خواهد کرد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.