خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 422232 شنبه 14 آذر 1394 2:38
مدیر عامل ایساکو:

ایساکو،مشتری نوازی می کند!

مدت هاست شرکت ها، برند ها و کمپانی ها، با واژه هایی چون مشتری مداری، Customer Orientation، «باشگاه مشتریان» و نظایر آن آشنا هستند، اما ظاهرا در عرصه پر رقابت فعلی، وقت عبور از این عبارت ها و پیش کشیدن مفاهیمی چون «مشتری نوازی» و «مشتری محوری» (Customer intimacy) فرا رسیده است. مفاهیمی که اخیرا از زبان مدیرعامل شرکت ایساکو نیز بیان شد.

به گزارش خودرو نگاران ،منظور از «مشتری نوازی» روشی است که حل کامل مشکل مشتری را به عهده می گیرد و این بیش از فروش یک کالا و یا خدمت است.

شرکت های مشتری نواز به طور عمده بر رفتار عالی، عرضه خدمات مشورتی و راهنمایی و مدیریت مردم گرا تأکید دارند و شرکت هایی که ارزش مورد نظرشان مشتری نوازی است روابطی همچون دو همسایه خود با مشتریان برقرار می کنند.
تولید این شرکت ها نه برخواسته بازار، بلکه بنا به نیاز و خواسته مشتریان آماده می شود. این ها همواره کالاها و خدمات خود را همانند خیاطان مناسب قامت مشتری تنظیم می کنند.
شعار این شرکت ها توجه عمده به مشتریان و نیازهای شان است و تلاش می کنند بهترین راه حل را برای برآوردن نیاز و خواسته های مشتریان خود تقدیم کنند.
شرکت های مشتری نواز مشتریان را برای تمام عمر می خواهند نه برای سود و زیان و چند داد و ستد محدود. تمام کوشش چنین شرکت هایی این است که مشتری به طور دقیق به آنچه که می خواهد برسد.
در این راستا،چندی پیش سید رضا حسینی که برای اولین بار به عنوان مدیر عامل ایساکو با رسانه ها سخن می گفت: تاکید کرد که: «ما این روزها تلاش داریم با ایجاد تغییرات در خودمان به دنبال کیفی تر کردن خدمات مان باشیم»
مدیرعامل ایساکو با بیان این که نشانه های تغییر در خدمات قابل ارائه به مشتریان از ماه آینده با آغاز کمپین زمستانی ایساکو آغاز خواهد شد گفت: «ما باید قبول کنیم که این روزها دیگر نمی توان مشتریان را با شعار «مشتری مداری» جذب کرد بلکه «مشتری نوازی» لازم است تا مشتریان به جای جذب بازار خاکستری جذب ما شوند»





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.