خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 422529 جمعه 27 آذر 1394 3:20
سیدحسن خمینی:

به صورت مستقل وارد انتخابات شدم

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در نشست خبری در ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی در چهارچوب ولایت فقیه است و وظیفه ما این است که برای اعتلای آن بکوشیم. امیدوارم لایق اعتماد مردم و مراجع و همه گروه‌ها باشم.

به گزارش خودرونگاران به نقل از نسیم، حجت الاسلام سیدحسن خمینی در نشست خبری با خبرنگاران پس از ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز توفیق ایجاد شد در صبح جمعه برای ثبت نام انتخابات خبرگان حضور یافتم.

سیدحسن خمینی خاطر نشان کرد: با عرض ادب به ملت ایران و مردم تهران خودم را در معرض انتخاب انها قرار دادم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته که این بحث مطرح شد با سه نوع مواجهه با این مسئله برخورد کردیم گفت: گروهی استقبال کردند، اقبال خوبی که در جامعه نسبت به این امر شد نشان دهنده زنده بودن امام (ره) بود و سپاسگذارم.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه دوستانی هم نسبت به این امر نقد کردند که از انها هم سپاسگذارم گفت: عده ای هم این مسئله را به عنوان شکاف معرفی کردند؛ حضور من در این امر به طبع فرمایش امام است که تا جان داریم برای مبانی اسلام تلاش کنیم و ایشان ما را به این امر تشویق و ترغیب کردند.

وی با بیان اینکه عده زیادی از ابتدای انقلاب برای پیداری آن جان و آبرو دادند گفت: امام به ما آموختند برای این مسیر باید از همه چیز گذشت؛ من هم از ابروی خود می‌گذرم.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر است گفت: جمهوری اسلامی همانطور که تدوین شده و در چهارچوب ولایت فقیه است و وظیفه ما این است که برای اعتلای ان بکوشیم. 

وی با اشاره به اینکه همه ما به عنوان شیعه علی (ع) راهی نداریم جز اینکه برای استواری جمهوری اسلامی به عنوان آمال و ارزوی خود بکوشیم.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: من به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و از همه مردم و جوانان تشکر میکنم که پیوندی مستکم با امام برقرار کردند؛ امیدوارم لایق اعتماد مردم و مراجع و همه گروه ها باشم.

وی در پایان با تاکید براینکه هیچ چیز در انتخابات بیشتر از وحدت ملی و همدلی مهمتر نیست گفت: امیدوارم در جهان اشفته کنونی،  وحدت ملی، اعتماد و همراهی همواره در اولویت باشد و باید مقام معظم رهبری که در ابتدای سال رهبری فرمودند را مورد توجه دهیم.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.