خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 424410 جمعه 14 اسفند 1394 15:41

اسامی شعب منتخب بانک رفاه برای توزیع اسکناس نو

بانک رفاه کارگران اعلام کرد : در استان تهران از 22 اسفند در شعب منتخب ، اسکناس ‌نو توزیع می شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ بنابراعلام بانک رفاه کارگران چهارشعبه منتخب این بانک از 22 اسفند ما اسکناس نو توزیع می کنند.

به این ترتیب شعب  افسریه واقع در بیست متری افسریه- جنب اداره پست، آذربایجان  واقع در خیابان آذربایجان- بین خوش و رودکی، 
نازی آبادواقع در میدان بازار دوم نازی آباد و شعبه سید جمال الدین اسد آبادی واقع در یوسف آباد - بالای میدان کلانتری- بالای خیابان 43 برای توزیع اسکناس نو انتخاب شده اند .

در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر به مردم سامانه مدیریت جامع دعاوی بانک رفاه کارگران برای نخستین بار در نظام بانکی کشور رونمایی شد.
 فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران با اشاره به برخی از قابلیت های این سامانه، خاطرنشان کرد: بهره گیری از این سامانه علاوه بر تسریع در امور، کاهش نیروی انسانی را نیز در پی خواهد داشت. 
 
عضو هیات مدیره در ادامه با اشاره به برخی از دستاوردهای مهم حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه اظهار داشت : بانک رفاه در سال های اخیر دستاوردهای شگرفی در حوزه فن آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک داشته است و هم اکنون به جرات می توان از بانک رفاه به عنوان یک بانک پیشرو در حوزه بانکداری الکترونیک نام برد.

کنترل الکترونیکی پرونده های دعاوی و اجرای احکام بانک به صورت متمرکز از طریق ستاد، مشاهده اسکن اوراق قضایی صادره از سوی محاکم و انجام اقدامات قانونی منظم روی آنها، قابلیت گزارشگیری از نحوه پیشرفت پرونده های قضایی، هشدار پیامکی اوقات رسیدگی به پرونده ها، قابلیت رصد لایه های مختلف مدیریتی در حوزه اجرای احکام دعاوی، آرشیو الکترونیکی اسناد مرتبط با پرونده و امکان تنظیم دادخواست ها و شکواییه ها و استفاده از بانک اطلاعات قوانین، برخی از قابلیت های این سامانه به شمار می رود.

بنابراین گزارش از این پس دارندگان رفاه کارت نیز می توانند تمامی حساب های خود را روی دستگاه های خودپرداز این بانک مشاهده و حساب متصل به رفاه کارت خود را انتخاب کنند. 

در این خدمت دارندگان رفاه کارت با هدف حفظ امنیت حساب ها با مراجعه به شعبه و انتخاب حساب های دلخواه می توانند فهرست حساب های مورد نظر خود را روی دستگاه خودپرداز مشاهده و با انتخاب شماره حساب دلخواه، خدمات برداشت وجه، انتقال وجه، اعلام موجودی، صورتحساب مختصر، پرداخت قبوض و فیش سازمان ها، پرداخت قبوض تامین اجتماعی، خرید شارژ و سایر خدمات آتی دستگاه های خودپرداز را دریافت کنند. همچنین مشتریان بانک رفاه می توانند از این پس هر یک از حساب های خود را که روی خودپرداز نمایش داده می شود به عنوان حساب متصل به کارت انتخاب و تعیین کنند.
 




کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.