خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 425152 یکشنبه 22 فروردین 1395 11:9

آمادگی انگلیس برای توسعه پایانه های مسافری و انتقال دانش روز فرودگاهی به ایران

هیات انگلیسی شامل نمایندگان 13 شرکت فعال در بخش حمل و نقل هوایی در بازدید از توانمندی های های فرودگاهی و سامانه های ناوبری هوایی ایران از آمادگی خود برای همکاری های علمی و صنعتی در این زمینه خبر دادند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، رئیس هیات انگلیسی در این بازدید بر آمادگی شرکت های این کشور برای همکاری علمی و صنعتی در زمینه صنعت فرودگاهی تاکید کرد.
«رابرت گودویل» گفت: ایران در موقعیت جغرافیایی مهمی در منطقه قرار دارد و ما آماده ایم برای توسعه پایانه های مسافری و انتقال دانش روز دنیا با شرکت های ایرانی همکاری کنیم.
معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این دیدار گفت: شرکت فرودگاه های کشور درصدد است در صنعت هوانوردی ساختارهای فرودگاهی خود را توسعه دهد و از کمک شرکت های باتجربه در این بخش استفاده کند.
«غلامحسین باقریان» انتقال دانش روز خدمات فرودگاهی به ایران را خواستار شد و افزود: برای ما انتقال دانش روز فرودگاهی اهمیت زیادی دارد و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در فرودگاه شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، بوشهر و اهواز در دستور کار قرار گرفته است.
معاون دفتر برنامه ریزی راهبردی و همکاری های بین المللی شرکت فرودگاه های کشور نیز هدف از سفر نمایندگان 13 شرکت انگلیسی به ایران را بررسی راهکارهای توسعه همکاری شرکت های دو طرف در بخش صنعت هوایی اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، این هیات انگلیسی دیروز (شنبه) وارد ایران شد و در برنامه های آنها دیدار با وزیر راه و شهرسازی، نشست با مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و گفت و گو با مسئولان شرکت فرودگاه های کشور دیده می شود.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.