خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 425168 دوشنبه 23 فروردین 1395 0:59
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

جایگاه‌های کوچک سوخت در شهرک‌های اطرف اصفهان راه‌اندازی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: جایگاه‌های کوچک سوخت در محلات و شهرک‌های اطرف شهر اصفهان راه‌اندازی خواهد شد و فعالیت شبانه روزی نیز خواهند داشت.

به گزارش خودونگاران به نقل از مهر،‌علیرضا صلواتی  با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت موجود در سطح شهر اصفهان سه برابر میزان استاندارد فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: هر شهروند به صورت میانگین برای دسترسی به اولین پمپ بنزین باید هشت کیلومتر را طی کنند که این امر پنج تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه بر این اساس در گام نخست با پیش‌بینی ۲۰۰ نقطه گام نخست را در طراحی جایگاه‌‌های کوچک سوخت در دستور کار قرار دادیم، افزود: از این رو همه نهادهای درگیر از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز و پارک‌ها، شهرسازی و معماری و سازمان زیباسازی شهرداری همراه با اداره کل استاندارد و شرکت پخش فرآرده‌های نفتی بررسی‌های لازم را انجام داده و  جایگاه را برای شهر اصفهان تایید کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز اول جایگاه‌های کوچک سوخت در قالب ۱۷ جایگاه بهره برداری شده و ۳۳ جایگاه نیز در کمیسیون ماده ۵ درحال بررسی است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز تاییدیه ۸۵ درصد از این جایگاه‌ها اخذ شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه مدیریت تقاضا، کاهش ترافیک و مباحث زیست محیطی اهداف مورد تاکید برای بهره برداری از جایگاه‌های کوچک سوخت بوده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که دریک روز می‌توان در این جایگاه بین ۳۰ تا ۴۰ لیتر بخار بنزین را با فرایند میعان به بنزین تبدیل کرد و در کاهش آلاینده‌ها و ورود سموم به هوای اصفهان جلوگیری کرد.

صلواتی  با تاکید بر اینکه جایگاه‌‌های کوچک سوخت در اصفهان استانداردهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و همه استانداردهای ایمنی دنیا را رعایت کرده است، افزود: در اجرای این پروژه سعی شده است از راه‌اندازی در نزدیکی اماکن پرتردد و ازدحام جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: جایگاه‌های کوچک سوخت در محلات و شهرک‌های اطرف شهر اصفهان نیز راه‌اندازی خواهد شد و فعالیت شبانه روزی نیز خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان: جایگاه‌های کوچک سوخت در شهرک‌های اطرف اصفهان راه‌اندازی می شود جایگاه سوخت شناسهٔ خبر: 3595492 - دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ استانها > اصفهان اصفهان – معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: جایگاه‌های کوچک سوخت در محلات و شهرک‌های اطرف شهر اصفهان راه‌اندازی خواهد شد و فعالیت شبانه روزی نیز خواهند داشت. علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت موجود در سطح شهر اصفهان سه برابر میزان استاندارد فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: هر شهروند به صورت میانگین برای دسترسی به اولین پمپ بنزین باید هشت کیلومتر را طی کنند که این امر پنج تا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. وی با بیان اینکه بر این اساس در گام نخست با پیش‌بینی ۲۰۰ نقطه گام نخست را در طراحی جایگاه‌‌های کوچک سوخت در دستور کار قرار دادیم، افزود: از این رو همه نهادهای درگیر از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز و پارک‌ها، شهرسازی و معماری و سازمان زیباسازی شهرداری همراه با اداره کل استاندارد و شرکت پخش فرآرده‌های نفتی بررسی‌های لازم را انجام داده و جایگاه را برای شهر اصفهان تایید کردند. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فاز اول جایگاه‌های کوچک سوخت در قالب ۱۷ جایگاه بهره برداری شده و ۳۳ جایگاه نیز در کمیسیون ماده ۵ درحال بررسی است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز تاییدیه ۸۵ درصد از این جایگاه‌ها اخذ شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید. وی با اشاره به اینکه مدیریت تقاضا، کاهش ترافیک و مباحث زیست محیطی اهداف مورد تاکید برای بهره برداری از جایگاه‌های کوچک سوخت بوده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که دریک روز می‌توان در این جایگاه بین ۳۰ تا ۴۰ لیتر بخار بنزین را با فرایند میعان به بنزین تبدیل کرد و در کاهش آلاینده‌ها و ورود سموم به هوای اصفهان جلوگیری کرد. صلواتی با تاکید بر اینکه جایگاه‌‌های کوچک سوخت در اصفهان استانداردهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و همه استانداردهای ایمنی دنیا را رعایت کرده است، افزود: در اجرای این پروژه سعی شده است از راه‌اندازی در نزدیکی اماکن پرتردد و ازدحام جلوگیری شود. وی اضافه کرد: جایگاه‌های کوچک سوخت در محلات و شهرک‌های اطرف شهر اصفهان نیز راه‌اندازی خواهد شد و فعالیت شبانه روزی نیز خواهند داشت.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.