خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 425361 سه‌شنبه 31 فروردین 1395 0:13

مرسدس بنز کلاس G، سوژه‌ای مطلوب برای برابوس

برابوس، (BRABUS)شرکتی فعال در صنعت خودرو که محدوده کاری خود را به تقویت خودروهای مرسدس بنز معطوف کرده است، جدیدا نسخه‌ای تقویت شده از شاسی بلند مرسدس بنز G63 AMG را معرفی کرده است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از پرشین خودرو، برای تقویت این شاسی بلند از پیش تقویت شده، اول از همه برابوس به سراغ قلب تپنده این خودرو، یعنی پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر آن رفته و با تقویت توربوشارژرها و دستکاری اطلاعات مربوط به پاشش سوخت ECU‌ها، توانسته مقدار قدرت تولیدی این پیشرانه را از حالت استاندارد 570 اسب بخاری، به حداکثر 700 اسب بخار پس از تقویت افزایش دهد.

در خصوص مقدار گشتاور تولیدی این موتور هم کمپانی برابوس اطلاعاتی ارائه نکرده است، ولی به صورت شایعه وار گفته شده که مقدار گشتاور تولیدی این موتور از 760 نیوتن متر به 900 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

در عملکرد هم با توجه به افزایش چشمگیر قدرت و گشتاور، تنها شاهد کاهش نیم ثانیه‌ای شتاب صفر تا صد هستیم که حالا این عدد به 4.9 ثانیه رسیده است. در کنار این کاهش، حدود 30 کیلومتر هم افزایش سرعت را شاهد بوده‌ایم تا حداکثر سرعت این شاسی بلند از 210 کیلومتر بر ساعت به 240 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند.

در طراحی ظاهری هم شاهد تغییراتی محدودی از جمله طراحی یک کاپوت جدید فیبرکربنی با هودهای بزرگ، مجموعه سپری جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، اسپویلری سقفی، رینگ‌های 23 اینچی آلیاژی و در آخر هم چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ هستیم.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.