خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 425520 دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 15:27

صرفه جویی ۲ میلیون لیتری گازوئیل با قطع سهمیه خودروهای فاقد بیمه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از صرفه جویی حداقل ۲ میلیون لیتری مصرف روزانه گازوئیل کشور با اجرای طرح قطع سهمیه گازوئیل خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث خبر داد و گفت: به محض مشخص شدن زمان اجرای این کار، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، ناصر سجادی اظهار داشت: با هماهنگی هایی که پیش از این با شرکت های بیمه و بیمه مرکزی انجام شده، سهمیه سوخت خودروهای گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث قطع می شود.

وی افزود: به محض مشخص شدن زمان اجرای این کار، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که با حذف سهمیه سوخت خودروهای گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث، صرفه جویی روزانه حداقل 2 میلیون لیتری در مصرف گازوئیل کشور حاصل شود.

*سامانه هوشمند سوخت حفظ خواهد شد

سجادی در خصوص آخرین وضعیت عرضه بنزین در کشور گفت: پس از گذر موفقیت آمیز از پیک مصرف نوروزی بنزین، اکنون عرضه این فرآورده نفتی بدون هیچ گونه اختلال و مشکلی در سراسر کشور در حال انجام است.

وی افزود: در روزهای گذشته فقط در یک جایگاه در سطح تهران توقف عرضه به مدت چند ساعت داشتیم که آن هم به دلیل لزوم تعویض سرور داخلی جایگاه بود و اخباری که در مورد قطع سراسری سامانه هوشمند سوخت منتشر شده صحت ندارد.

*موافق بنزین تک نرخی هستیم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خاطرنشان کرد: عرضه سوخت در حال حاضر بر پایه سامانه هوشمند سوخت صورت می گیرد و هر گونه تصمیمی که با ابلاغ مصوبات جدید دولت و مجلس برای نحوه و نرخ عرضه بنزین گرفته شود نیز بر پایه سامانه هوشمند سوخت پیاده سازی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما موافق عرضه تک نرخی بنزین هستیم اما در صورت ابلاغ مصوبه ای جدید در این زمینه، آماده اجرای تصمیمات دولت و مجلس خواهیم بود.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.