شناسه خبر :
426227
|
سهشنبه 4 خرداد 1395 15:56
|
بیشترین شکایت مصرف کنندگان در حوزه خودرو است
|
|
معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تا اردیبهشت امسال بیشترین تعداد شکایت مصرف کنندگان اقلام پرمصرف در حوزه خودرو بوده که بنا بر نوع شکایت، رسیدگی به آن و اعلام رای نهایی دو تا سه هفته به طول می انجامد.
به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، وحید منایی روز سه شنبه در نخستین مراسم اعطای تندیس به شش تولید کننده برتر لرستان در خصوص رعایت حقوق مصرف کنندگان افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان نسبت به تهیه آیین نامه اجرایی تسریع روند شکایات در برخی اقلام پرمصرف اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: در این راستا شکایت مصرف کنندگان در خصوص کالاهایی از جمله خودروهای داخلی و وارداتی، لاستیک، لوازم خانگی و ماشین آلات کشاورزی با قید تسریع بررسی و پیگیری می شود.
وی ظرفیت های موجود در قانون حمایت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان تهرانی، از زمان دریافت توسط سامانه 124 تا حضور درمحل 45 دقیقه تا یک ساعت است.
منایی ادامه داد: از واحدهای تولیدی انتظار می رود پس از رعایت صداقت در انجام معاملات، توجه به حفظ و ارتقا کیفیت، تعیین قیمت عادلانه و خدمات پس از فروش مناسب را مد نظر داشته باشند.
در این مراسم از واحدهای سیمان دورود، سنگین سازان لرستان، گوهرشفا، الکل سازی و مواد غذای ویسیان، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند و داروسازی اکسیر به عنوان تولید کننده برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.
کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.