خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 427126 شنبه 26 تیر 1395 15:22

آغاز فروش آریزو 5

گروه صنعتی مدیران خودرو که قول داده بود مدل جدید خودروی خود یعنی آریزو 5 را دو ماه دیگر وارد بازار کند ، این خودروی خود را در نمایشگاه شیراز رونمایی و فروش ویژه آن را اغاز کرد.

خودرونگاران - بنا به گفته  نایب رییس شرکت خودروسازی چری، ایران پس از شیلی و چین سومین کشوری است که شاهد رونمایی و معرفی آریزو5 در آن هستیم. تولید این خودرو در ایران با مشابه محصول سی.بی.یو ساخته شده درکارخانه مادر یکسان است.
وی پیش از این گفته بود : ماهانه بیش از 10 هزار خودرو آریزو5 در چین فروخته می شود و در آینده ای نزدیک این خودرو در کشورهای پرو، آرژانتین و برزیل رونمایی و معرفی خواهد شد.
ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو از آمادگی برای تولید سالانه دو هزار دستگاه آریزو5 در این خودروساز داخلی خبر داد و تولید این محصول را در ادامه حضور پرقدرت تَر برند چری در ایران اعلام و ادامه داده است : پیش بینی می شود که آریزو5 در سگمنت خود موفق و رقیبی جدی برای دیگر خودروهای هم رده باشد و باید بگویم برند چری در ایران از آینده خوب و روشنی برخوردار است.
محصول آریزو5 در سه مدل cvt excellent با قیمت 717 میلیون ریال، cvt luxury به قیمّت 667 میلیون ریال و mt comfortable با قیمّت 597 میلیون ریال عرضه خواهد شد.
بنابراین گزارش، رادین پیمان فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو، نیز گفت: تا قبل از تحویل اولین خودروهای آریزو5 قطعات و لوازم یدکی این خودرو جدید در شبکه توزیع خواهد شد. هم اکنون قطعات و لوازم یدکی این خودرو در گمرک ایران قرار دارد و آماده ترخیص است، آموزش های لازم در خصوص تعمیر و نگهداری محصول آریزو5 برای کارکنان شبکه خدمات پس از فروش مدیران صورت گرفته است.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.