خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 427275 جمعه 1 مرداد 1395 12:5

عرضه خودروهای الکتریکی اپل تا سال 2021 به تعویق افتاد

چند سالی است که شرکت اپل با استخدام مهندسان کارکشته صنعت خودروسازی، نرم افزار و هوش مصنوعی، گام هایی را به سمت تولید خودروهای الکتریکی برداشته و قصد دارد در آینده ای نزدیک، این اتومبیل را برای رقابت با کمپانی هایی همچون گوگل، تسلا، اوبر، بی ام و و غیره روانه بازار کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک‌شات،‌ این شرکت پیش‌تر سال 2019 را زمان عرضه خودروهای الکتریکی خود پیش بینی کرده بود که امروز وب سایت The Information در گزارشی جدید عنوان کرد که تا سال 2021 خبری از فروش خودروهای الکتریکی اپل نخواهد بود.

به نظر می رسد که این پروژه که به "Project Titan" نیز شناخته می شود، حال و روز خوشی ندارد و گواه این ادعا نیز جدا شدن استیو زادسکی، یکی از مدیران باسابقه این کمپانیست که به مدت 2 سال هدایت این تیم را بر عهده داشت.

زادسکی دلیل جدایی خود از تیم خودروهای الکتریکی و به طور کل، کمپانی اپل را مسائل شخصی عنوان و خاطرنشان کرد که این تصمیم هیچ ارتباطی به عملکرد وی در این کمپانی ندارد.

اگر چه ساکنین کوپرتینو تا به امروز هیچ گونه اظهارنظری در خصوص خودروی الکتریکی مرموز خود نکرده اند، اما شواهد و گزارش هایی که تا به امروز از این کمپانی به بیرون درز کرده، علاقه‌مندی طرفداران این برند محبوب را نسبت به این خودروی سری دو چندان کرده است.

با استناد به این گزارش ها می توان گفت که در حال حاضر بیش از 600 نفر در حال کار بر روی پروژه تایتان هستند. این شرکت اخیراً آدرس وب سایت هایی همچون Apple.car و Apple.auto را خریداری کرده است.

گفته می شود که این خودروها که برخی از تحلیلگران نام iCar و یا Apple Car را برای آن پیش بینی کرده اند، در کارخانه های این شرکت در سانیویل کالیفرنیا و وین اتریش تولید خواهند شد.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.