خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 427402 چهارشنبه 6 مرداد 1395 11:28

تویوتا هیجان‌انگیزترین مدل یاریس را به بازار می‌فرستد + عکس

در حال حاضر این مدل یاریس آماده است تا گرد و غباری به پا کرده و کاملاً رقابتی در عرصه سرعت ظاهر شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از «تاپ گیر»، «یاریس» از جمله خودروهایی بود که همیشه انتقاداتی را نصیب برند تویوتا می‌کند. تویوتا یاریس در کلاس خود همواره به راحتی توسط رقیبان پشت‌سر گذاشته می‌شود. 

تویوتا قصد دارد به این وضعیت نابه‌هنجار یاریس پایان دهد و آن را به یکی از سرگرم کننده‌ترین هاچ‌بک‌های جهان تبدیل کند.

در طول 9 ماه گذشته، تیم "گازو" – بخش سرعتی تویوتا- روی توسعه دو مدل از خودروهای رالی WRC یاریس کار کرده است.

گروه اصلی این طرح در این زمان خودروهایWRC یاریس را روی انواع زمین‌های جغرافیایی و در طول یک مسیر 4 هزار و 828 کیلومتری ارزیابی کرده‌اند. تلاش این گروه برای حل و رفع مشکلات خسته‌کننده خودروهای رالی صورت گرفته است. تویوتا قصد دارد قبل از ورود خودروهای سطح بالای رالی خود در این کلاس درسال آینده، تمام نواقص موجود را برطرف کند.

این تویوتای کوچک در نماهای نشان داده شده، به اندازه کافی هیجان‌انگیز جلوه می‌کند. در حال حاضر این مدل یاریس آماده است تا گرد و غباری به پا کرده و کاملا رقابتی در عرصه سرعت ظاهر شود.

در نماهای نشان داده شده، خودروی اول خودش را در جاده‌های شنی و سنگلاخی در نزدیکی پایگاه ارزیابی این خودرو در "پوپولا"ی (Puuppola) فنلاد بالا و پایین می‌کوبد تا با تمرکز زیاد سامانه‌های انتقال قدرت و موتوری‌اش را بسنجد.

در عین حال خودروی دوم برای ارزیابی طراحی سامانه تعلیق و ارزیابی بالستیکی خود در جاده‌های اسپانیا و پرتغال حرکت می‌کند.

تام فولر مدیر مهندسی WRC در این خصوص گفت: ما تا کنون حرکت روی آسفالت و جاده‌های معمولی را مورد ارزیابی قرار نداده‌ایم، اما با بررسی‌های کنونی در مناطق آفرودی می‌توانیم سطح عملکردی یاریس‌های WRC را کاملا بالا عنوان کنیم.

قدرت بیشتر، فضای بزرگتر، طراحی زیبا، تزریق هیجان عمیق‌تر در کنار سرعت زیاد از ویژگی‌هایی است که تویوتا در تعریف یاریس جدید از آن یاد می‌کند.











کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.