خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 427642 شنبه 16 مرداد 1395 9:40

خودروی شاسی بلند Model Y محصول بعدی تسلا خواهد بود

خودرونگاران- اوایل سال جاری تسلا از خودروی مدل 3 خود رونمایی کرد، یک سدان لوکس که اواخر سال 2017 راهی بازار خواهد شد. حالا که مدتی از این خبر گذشته شاید این سوال پیش آید که محصول بعدی تسلا چیست؟ به نظر می رسد مدیر عامل این کمپانی، ایلان ماسک پاسخ این پرسش را داده است. وی در مراسم اعلام گزارش مالی سه ماهه دوم تسلا گفت که محصول بعدی Model Y خواهد بود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک شات، مدلY خودرویی است که مدتی است تسلا مشغول کار بر روی آن است و قرار است یک SUV جمع و جور باشد. البته هنوز برای هیجان زده شدن زود است چون زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده است. ماسک اعلام کرده که تسلا پس از پایان کار مدل 3 توجه خود را بر مدل Y معطوف می کند، بدین معنی که هنوز زمان زیادی تا معرفی آن مانده است.


همانطور که گفتیم مدل 3 قرار است پایان سال 2017 عرضه شود، و بنابراین سال آینده تقاضاهای بیشتری برای آن به ثبت خواهد رسید و به پیش بینی بیزنس اینسایدر، مدل Y تا پیش از پایان سال 2020 راهی بازار نخواهد شد. در نتیجه هنوز باید 5-4 سال دیگر منتظر بمانیم.


تمام این موارد به این مفهوم است که در حال حاضر اطلاعات کمی از مدل Y در دست است. البته اعلام مشخصات در این زمان بی معنی است چرا که تا زمان آغاز پروژه ممکن است تغییرات عمده ای بر روی برنامه های مربوط به این مدل صورت گیرد. اما اگر شاسی بلندهای جمع و جور خودروهای محبوب شما هستند بهتر است هم اکنون پس انداز را برای 5-4 سال دیگر آغاز کنید.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.