خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 427957 سه‌شنبه 26 مرداد 1395 9:28
در هفتمین دوره ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛

ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد

خودرونگاران- براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی، شرکت ایساکو با کسب بیشترین امتیاز در این حوزه، در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش خودرونگارن به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: بزرگ‌ترین هدف ما این است که به عنوان متولی شرکت ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد.

رضا حسینی افزود: خرسندیم که تلاش همکاران در حوزه گسترده شبکه خدمات ایساکو، برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، گامی رو به جلو بوده است.

وی ضمن بیان این که مشتری‌مداری و دست‌یابی به بیشینه رضایت مشتریان همواره از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده گفت: نتایج ارزیابی موجود، صحه‌ای بر حرکت در مسیر این مهم بوده است، هر چند که واقفیم هنوز با ایده‌آل‌هایی که برای خدمات پس از فروش شایسته هم‌وطنان عزیز، ترسیم کرده‌ایم فاصله داریم.

گفتنی است، شرکت ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش را در حالی در بین 39 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی تثبیت کرد که در هفت دوره متوالی این ارزیابی‌ها که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده و به تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.

ویژگی مهم این دوره از ارزیابی‌ها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که باعث شد، بررسی‌ها بسیار سخت‌گیرانه‌تر صورت گیرد. در ارزیابی سال 94، شرکت مزدا یدک و سایپا یدک (محصولات پارس خودرو) پس از ایساکو، به عنوان دومین و سومین شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شده‌اند.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.