خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 429112 دوشنبه 5 مهر 1395 13:38
مدیرعامل ساپکو

یک میلیارد دلار نیاز سرمایه گذاری در بخش قالب سازی است

خودرونگاران- مدیرعامل ساپکو در مراسم نمایشگاه قطعات و ابزار از نیاز یک میلیار دلاری در بخش ساخت قطعات خبر داد و گفت:وحود بازار مناسب خودرو در ایران و برنامه های آتی تولید خودرو نشان می دهد سرمایه گذاران خارجی انگیزه خوبی برای سرمایه گذاری در ایران دارند.

به گزارش خودرونگاران ، حسین نجاری ادامه داد :در سال جاری برنامه تولید  ٧٠٠هزار خودرو  تدوین شده است و تا سه سال آینده این برنامه تولید در روی ١/٨٠٠میلیون خودرو برنامه ریزی شده است که خود بر روی نیاز به ساخت قطعات مختلف خودرویی صحه می گذارد.
وی افزود:به این جهت به شرکتهای داخلی فعال در بخش قطعات توصیه میکنم که به سمت تجاری سازی پیش بروند هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت  ،همانند تجربه خوبی که برای همکاری با شرکت آلمانی داشتیم .
وی در ادامه گفت: در حال حاضر فرصتهای بسیار خوبی در بخش همکاری های مشترک وجود دارد و با توجه به برنامه تولید چند خودرو جدید با پژو در کشور فرصت جدیدی برای قطعه سازان و بالب سازان داخلی فراهم شده است .
مدیرعامل ساپکو همچنین با اساره به آمارهای موجود در دنیا در بحث قالب سازی گفت: ٥٢درصد کل قالبهای ساخته شده در دنیا مربوط به بخش خودرو است  در عین حال ٦٤درصد قالبهای پرسی در سراسر دنیا  مربوط به خودروست. همچنین ٤١درصد قالبهای تزریقی همین شرایط صدق میکند.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.