خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 430519 شنبه 13 آذر 1395 12:8

افزایش سهم ایرتویا از واردات خودرو در سال 95

خودرونگاران- سهم ایرتویا در بازار خودروهای وارداتی سال گذشته 16 درصد بوده که این رقم تا پایان آبان ماه سال جاری به 18 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از پرشین خودرو، فرزاد صالحی مدیر بازاریابی ایرتویا نماینده تویوتا در ایران، با اعلام این مطلب گفت: در 7 ماه ابتدایی سال 95، حدود 39 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده و این عدد در سال گذشته تنها 23 هزار دستگاه بوده است بنابراین بازار خودرو در سال جاری با افزایش 60 درصدی واردات روبه رو بوده است.


وی ادامه داد: این افزایش 60 درصدی در واردات خبر از رونق مجدد بازار خودروهای وارداتی دارد و البته نشان می دهد که با برداشته شدن برخی از محدودیت ها، این بازار جان تازه ای گرفته است.


مدیر بازاریابی ایرتویا استقبال مردم از خودروهای با کیفیت را دلیل اصلی رشد رقم واردات دانست و افزود: البته در این میان بروز برخی محدودیت های جدید مانند بحث استاندارد خودروها و یا منع واردات خودروهای امریکایی یا همان خودروهای برند آسیایی که در آمریکا تولید می شود برای همه واردکنندگان مشکلاتی را ایجاد کرده است اما با این حال رونق در بازار خودرو را می توان کاملا لمس کرد.


وی خاطرنشان کرد: بی شک کیفیت بالای خودروهای وارداتی به همراه خدمات مناسبی که واردکنندگان این خودروها به خریداران می دهند تا پایان سال 95 رقم واردات را به بیش از 40 هزار دستگاه خواهد رساند.


صالحی تصریح کرد: با توجه به آمارهای گرفته شده از بازار خودرو در سال جاری و پیش بینی های انجام گرفته، بی شک تا پایان سال نسبت به سال گذشته رشد بالای 50 درصدی در واردات خودرو ثبت خواهد شد.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.