به گزارش خودرونگاران به نقل از ایران جیب، بدیھی است خدمات ذیل در صورت درخواست مشتری ارائه خواھد شد و ھزینه دریافتی توسط نمایندگی نباید بیش از وجوه مصوب مندرج در جدول باشد :
فرایند انجام خدمات ویژه :
١ .درخواست مشتری برای ارائه خدمات مذکور
٢ .ثبت درخواست مشتری در سیستم نمایندگی (بخش عملیات - منوی سایر – خدمات ویژه ) و ارائه رسید به مشتری بابت ھزینه دریافتی .
٣ .انجام خدمات مذکور تا رسیدن به نتیجه نھائی .
۴ .در صورت بروز مغایرت در خصوص نوع فعالیت ، میزان مبلغ دریافتی از مشتری ، سایر شکایات یا اعتراضھای احتمالی ، نمایندگی پاسخگو خواھد بود و در صورت عدم توافق مشتری و نمایندگی سازمان راسا تصمیم گیری خواھد نمود.
۵ .مضافا اعلام می گردد فرایند اجرایی این بخشنامه به صورت دوره ای کنترل و صحه گذاری خواھد شد . تذکر : مجددا تاکید می گردد دریافت ھر گونه وجھی بابت ثبت نام و تحویل خودرو ( مراحل ثبت نام وتحویل ) کما فی السابق مجاز نمی باشد .