خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 431467 جمعه 10 دی 1395 2:23
BMW سری هفت رسما رونمایی شد

تحویل نخستین سری BMW سری هفت، تا یک ماه دیگر

خودرونگاران | خودروی جدید گروه BMW با عنوان BMW سری هفت رسما شب گذشته رونمایی شد تا طبق وعده شرکت واردکننده آن تا یک ماه آینده نخستین سری خودروهای پیش فروش شده تا یک ماه آینده تحویل خریداران شود .

 به گزارش خبرنگار خودرونگاران،  بالاخره بعد از چندی که صحبت از رونمایی خودروی جدید سری هفت BMW در ایران بود شب گذشته این خودرو که حاصل طراحی  جوان ایرانی به نام  آقای نادر فقیه زاده است  رونمایی شد.تا کنون و بنا به اذعان مدیران پرشیا خودرو در دو مرحله فروش خودروهای سری هفت استقبال خوبی از این خودرو شده است و تا سی روز دیگر نخستین خریداران می توانند خودورهای خود را تحویل بگیرند.

 هر چند که این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد  تعداد احتمالی خودروهای سری هفت نمی دهد اما تا کنوندر دو مرحله بیشترین خریداران سری هفت رنگ مشکی این خودرو را برگزیده اند و رنگهای سفید و خاکستری و  سورمه ای در رده های بعدی تقاضا هستند.

ساسان حریری مدیرعامل پرشیا خودرو  در مراسم رونمایی از این خودرو با اشاره به تغییرات و طراحی های که بر روی این خودرو شده است گفت: این تغییرات باعث شده است تا هندلینگ خودرو جدید  BMW  دقیق تر و ایمن تر شده و با به وجود آمدن یک معیار جدید در پویایی رانندگی ، از مصرف سوخت کمتری بهره ببرد .

وی این نوآوری های جدید را استفاده از Carbon Core  یا هسته کربن  خواند و ادامه داد: خودروی سری هفت اولین خودرو با تولید انبوه است که از ترکیب پلاستیک فشرده  فیبر کربن (CFRP) ، فولاد آبدیده و آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده است طراحی سبک آن باعث شده تا وزن این خودرو چیزی در حدود 90 کیلوگرم نسبت به مدل مشابه خود در نسل قبلی کاهش پیدا کند، بنابراین ما سبک ترین خودرو را در رده خودروهای لوکس داریم که در عین حال مقاومت و استحکام ان افزایش پیدا کرده است .

حریری همچنین در مورد دیگر تمایزهای این خودرو با سایر خودروهای BMWگفت: نسل جدید رادارها با معرفی چند رادار جدید همراه بوده است فن آوری های جدیدی که راه را برای خودروهای خودران هموارتر می کنند. در خودروهای سری هفت  نوآوری جدیدی را تجربه می کنید که  نخستین تجربه در جهان است و آن کنترل اشاره یا  BME Gesture Control  است که علاوه بر مهیج بودن ؛ به شما کمک می کند  که تمرکز خود را بر روی جاده حفظ کنید.

 به گفته وی،سری هفت یک جهش کوانتومی در رده خودروهای لوکس  است ه قدم های بزرگ آن در راستای راحتی بیشتر بوده است. مواد عالی استفاده شده در این خودرو چرم ها ، چوبها و فلزات گرانبها، در ساخت راحت ترین صندلی برای این خودرو به کار رفته اند که با یک ترکیب جدیدترین فن آوری ها منجر به ایجاد آپشنی به نام Executive Lounge  شده است.

بر اساس این گزارش کمپانی BMW در سال 2016 نسل جدید پرچمدار خود یعنی BMW سری 7 را معرفی کرد. سری 7 جدید به دلیل نوآوری های زیادی که داشت توانست به سرعت مورد توجه عموم قرار بگیرد و عنوان لوکس ترین خودروی جهان در سال 2016 را از آن خود کند. عنوان معتبری که خود به تنهایی می تواند معرف ویژگی های خوب سری 7 باشد.

سری 7 برای اولین بار در سال 1977 توسط کمپانی BMW تولید شده و اکنون بعد از گذشت 4 دهه نسل ششم آن در حال تولید است.BMW  سری 7 با تاریخچه 40 ساله ای که دارد یکی از با تجربه ترین و با اصالت ترین خودروهای لوکس جهان به حساب می آید. تمام نسل های این خودرو در مقاطع مختلف زمانی وارد کشور شده و در حال حاضر نیز موجود هستند. نسل جدید این سدان لوکس اکنون در 22 مدل مختلف به بازار های جهانی عرضه می شود که این تنوع مدل ها برای یک خودرو در نوع خود قابل توجه است. سری 7 پرچمدار خودروهای کمپانی BMW بوده که با ورود نسل جدید آن به بازار، فصل جدید محصولات BMW با کد گذاری جدید G آغاز شد. این خودرو با کد شناسایی G11 برای مدل های معمولی و G12 برای مدل های با طول بیشتر معرفی کرده است که خبر از سبک جدید برای محصولات BMW دارد.

ترکیب هنر ایرانی با تکنولوژی آلمانی در ساخت سری 7، آن را تبدیل به بهترین خودروی لوکس جهان در سال 2016 کرده است. نادر فقیه زاده که پیش از این کابین نسل پیشین سری 7 و بدنه جدیدترین نسل سری 6 را طراحی کرده بود این بار هنر خود را در جدیدترین نسل سری 7 به نمایش گذاشته است. سری 7 جدید با استفاده از مواد سبک ساخته شده تا وزن آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. کاهش وزن نسل جدید سری 7 را باید مدیون استفاده از موادی مانند فیبرکربن در ترکیب با فولاد، منیزیم، پلاستیک و آلومینیوم در ساخت پلت فرم و بدنه دانست.

 

 





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.