خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 431525 یکشنبه 12 دی 1395 1:18

آسمان هفتم BMW در خیابانهای ایران

خودرونگاران | نسل جدید BMWسری هفت که از سوی پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه شده است، ششمین نسل از این خودرو مدرن است که همچون تمامی نسل‌های پیشین خود، شالوده فناوری‌های ب ام و را می‌توان در آن دید.

 به گزارش خبرنگار خودرونگاران ، این خودرو که در مدل‌های 730Li با شاسی کشیده روانه بازار ایران شده، با طول 5098 میلی‌متر و فاصله محوری 3070 میلی‌متر، یک خودروی کاملا بزرگ است که فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. موتور این خودرو با بهره‌گیری از دو توربوشارژر می‌تواند 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور تولید کند تا این سدان بزرگ به‌راحتی درزمانی معادل 6.3 ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برسد و تا 250 کیلومتر بر ساعت راننده را همراهی کند، اعدادی که قطعا مالکین خودرو را راضی خواهد کرد. مصرف سوخت این خودرو با توجه به کارآیی موتور آن رقمی در حدود 6 لیتر است که باعث می‌شود این سدان مدرن یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروها در کلاس خود باشد.

لیست آپشن‌های سری 7 بسیار کامل است ضمن آنکه در هر تیپ، آپشن‌هایی به این لیست اضافه می‌شود تا درنهایت مالکین خودرو به هیچ عنوان کمبودی را در خودرو احساس نکنند. سری کامل ایربگ‌ها، رادارهای مختلف، کروز کنترل هوشمند، سری کامل گرم‌کن و سردکن‌ها که حتی شامل گرم‌کن فرمان و زیر آرنجی هم می‌شود، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی به همراه کنترل اشاره، تهویه مطبوع چهارگانه، سیستم صوتی پیشرفته Harman Kardon، نورپردازی داخلی 6 رنگ، سیستم پارک از بیرون خودرو، ریموت هوشمند، دوربین‌های عقب و جانبی، سقف پانورامیک با طرح نمای آسمان و ... تنها بخشی از امکانات این خودرو مدرن است، امکاناتی که در کنار توانایی فنی، کیفیت بالا و البته گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به همراه سرویس رایگان 2 ساله یا 40 هزار کیلومتری پرشیا خودرو، سری 7 را به خودرویی بی‌رقیب در بازار تبدیل می‌کند.

گزارش تصویری از امیر شیرعلی وند 













کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.