خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 432451 چهارشنبه 6 بهمن 1395 15:7

استفاده سرنشینان جلو خودروها از کمربند ایمنی الزامی است

خودرونگاران- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: بستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان جلو وسایط نقلیه در سطح خیابان های شهر الزامی است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس مظفری افزود: در زمان حاضر پلیس نسبت به بستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان به دادن تذکر اکتفا می کنند اما در آینده نزدیک در صورت بی توجهی سرنشینان و رانندگان نسبت به این امر، خودرومربوطه مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت و صاحبان خودروها باید جریمه درنظر گرفته شده را پرداخت کند.
وی اظهار کرد: استفاده از کمربند ایمنی به نفع رانندگان و سرنشینان است چراکه هنگام تصادف خودروها و سوانح احتمالی و ترمزهای ناگهانی از پرت شدن به سمت جلو ممانعت کرده و شدت جراحات وارده بر افراد را نیز تا حد زیاد کاهش می دهد. 
مظفری افزود: در زمان حاضر 95 درصد از رانندگان وسایط نقلیه در شهر زنجان از کمربند ایمنی استفاده می کنند که این درخور تحسین است.
وی ادامه داد: قریب 20 درصد از سرنشینان جلویی خودروها در شهرستان زنجان از کمربند ایمنی استفاده می کنند که امید است 80 درصد مابقی نیز با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارهای پلیس راهور، نسبت به رعایت این قانون اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان از رانندگان خواست هنگام تغییر مسیر، دور زدن و هدایت خودروها به سمت راست خیابان و معابر جهت توقف خودروها، به حتم از چراغ راهنما استفاده کنند تا از وقوع تصادفات احتمالی جلوگیری شود.
مظفری افزود: اگر رانندگان نسبت به این هشدار مهم توجه نداشته باشند یقین بدانند که ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.