خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 432531 شنبه 9 بهمن 1395 11:8
مدیرعامل ایران خودرو

٤٠ هزارمین تاکسی فرسوده را امروز نوسازی می کنیم

خودرونگاران- هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو گفت :در حال حاضر یک ساعته طرح کلید به کلید نوسازی تاکسی های فرسوده را انجام می دهیم.

به گزارش خودرونگاران، وی در مراسم جایگزینی ٤٠هزارمین تاکسی فرسوده با اشاره به روال انجام شده برای نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: از زمانی که مقرر شد ٩٠هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شود ایران خودرو پیش قدم شد و از همان زمان این طرح در دستور کار قرار گرفت.

یکه زارع ادامه داد :بر همین اساس با همکاری بانک ملت ، بانک تجارت و بانک پارسیان توانستیم در راستای نوسازی ناوگان تاکسی رانی پیش قدم باشیم و با پیش پرداخت ٢٠میلیون تومان یک ساعته به متقاضیان تاکسی نو تحویل دهیم.
به گفته مدیرعامل ایران خودرو اقتصاد مقاومتی را با داشتن انسان سالم ، محیط سالم و جامعه سالم محقق میشود و ما برای رسیدن به محیط زیست پاک گام های بلندی برخواهیم داشت.
وی همچنین با اشاره به تحویل ٤٠هزارمین تاکسی فرسوده که امروز تحویل دادن میشود افزود: تنها در تهران ١٠هزار و ٩٠٠تاکسی ران ثبت نام کرده بودند که تا کنون ٩هزار و ٤٠٠تاکسی تحویل داده شده است و مابقی نیز به زودی تحویل داده خواهد شد .
یکه زارع ١٠شهر نخست بیشترین آمار ثبت نامی تاکسی های فرسوده را تهران ، تبریز،مشهد،کرج،شهریار،قم، شیراز،کرمانشاه ،اصفهان و قزوین خواند .




کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.