خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 432532 شنبه 9 بهمن 1395 11:50
رییس کمیسیون صنعت مجلس خطاب به نعمت زاده و ابتکار

قول دهید دیگر موتور کاربراتوری تولید نکنید

خودرونگاران- اکبری رییس کمیسیون صنایع در مراسم جایگزینی ٤٠هزارمین دستگاه تاکسی فرسوده در طرح کلید به کلید با انتقاد از توزیع بنزین آلوده در کشور از وزیر صنعت معدن و تجارت و معاون رییس جمهور در امور محیط زیست خواست تا جلوی توزیع بنزین آلوده را بگیرد.

به گزارش خودرونگاران ، وی با اشاره به این که خودرو تنها عامل آلودگی هوا نیست گفت :در حال حاضر خودروهای وارداتی که یورو ٦را هم پاس می کنند با تردد در کشور و استفاده از بنزین بی کیفیت عامل الودگی هوا هستند نباید هر بار برای انتقاد از آلودگی هوا موشک هایمان را به سمت ایران خودرو و سایپا نشانه بگیریم .

رییس کمیسیون صنایع مجلس خطاب به ابتکار رییس سازمان محیط زیست خواست تا قول بدهد در سال ٩٦و ٩٧ حداقل دیگر شاهد تردد موتور سیکلت های کاربراتوری در کشور نباشیم.
اکبری با تاکید بر این که مجلس از وزارت صنعت و سازمان محیط زیست برای توزیع بنزین با کیفیت حمایت می کند ادامه داد : متاسفانه برخی خودروها همچون اتوبوس های خطی تهران -کرج از زمانی که من بچه بودم از این اتوبوس ها استفاده می کردیم و هنوز این خودروها در حال تردد هستند و هیچ کس به آلایندگی آنها توجه نمی کنند .
 
 




کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.