خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 432818 یکشنبه 17 بهمن 1395 13:38
بازار خودروهای دست دوم رونق می‌گیرد

جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران‌خودرو با ام‌وی‌ام و چری نو

خودرونگاران- معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به آغاز کار وب سایت این شرکت برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو، گفت: در این طرح برای خودروهای نو و دست دوم تسهیلات درنظر گرفته شده است.

به گزارش خودرونگاران ، امیرحسن امیری با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح به صورت اینترنتی و آنلاین اجرا خواهد شد، گفت: برای خودروهای نو تا ٧٠ درصد تسهیلات با دوره بازپرداخت ٥ ساله و برای خودروهای کارکرده ٦٠ درصد بهای خودرو با دوره بازپرداخت ٤ ساله تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای خریداران خودروهای کارکرده ١٠ درصد تخفیف قطعات و همچنین ١٠ درصد در اجرت تعمیرات تا یکسال در نظر گرفته شده است.

امیری هدف از این اقدام را توسعه بازار و ارتقا برند عنوان و تاکید کرد: به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان و تسهیل در خرید و فروش خودروهای مدیران خودرو هستیم و قصد داریم در بازار خودروهای دست دوم رونق ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سال ٨٥ به بعد مشمول این طرح هستند، گفت: البته افرادی که اقساطشان به پایان نرسیده مشمول طرح نخواهند بود.

معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این طرح با پشتیبانی بانک سامان اجرا خواهد شد، افزود: نرخ سود تسهیلات ١٨.٩ درصد تعیین شده و هدف جایگزینی ١٠ درصد خودروهای کارکرده با خودروهای نو است.

آدرس اینترنتی وب سایت شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو عبارت است از؛ www.toptec.ir .

در ادامه این نشست علی شریعت، معاون بازرگانی مدیران خودرو با اشاره به طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: این طرح با هدف افزایش رفاه حال مشتریان اجرایی خواهد شد و براساس آن تمام خودروهایی که ۱۰ سال از عمر آن ها می گذرد می توانند برای فروش خودروهای کارکرده و خرید خودرو جدید اقدام کنند.

او افزود: با تسهیلات مناسبی که برای مشتریان در نظر گرفته شده تلاش می کنیم تا مشتریان قبلی خود را راضی کرده و مشتریان وفادار خود را افزایش دهیم.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.