خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 432845 دوشنبه 18 بهمن 1395 10:14

برنامه مدیران خودرو برای تاثیرگذاری بر بازار خودروهای کارکرده

خودرونگاران- شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی برندهای ام.وی.ام و چری، در هفته‌های پایانی سال، با رونمایی از سایت خرید و فروش خودروهای کارکرده، قصد دارد بر بازار این خودروها تاثیر بگذارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، امیرحسن امیری، معاون فروش شرکت مدیران خودرو، در نشست خبری از اعطای وام تا سقف 60 درصد قیمت خودرو برای خرید خودروهای کارکرده این شرکت خبر داد.

امیری با اشاره به راه‌اندازی سایت خرید و فروش خودروهای کار کرده مدیران خودرو، گفت: مدیران خودرو تاکنون بیش از ٢٠٠ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده؛ از این رو در تلاش هستیم تا بازار خودروهای دست دوم با برند ام وی ام و چری را ساماندهی کنیم. 

وی با بیان اینکه تاکنون طرح‌های مشابه مختلفی در کشور اجرا شده است، افزود: با این حال طرح شرکت مدیران خودرو تفاوت‌های عمده‌ای دارد و مهمترین ویژگی آن جلوگیری از واسطه‌گری در بازار و رضایت خریدار و فروشنده است.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو در مورد جزئیات راه‌اندازی این وب سایت گفت: این طرح بر اساس سه عامل اصلی در خودروها شامل کارکرد، مدل و وضعیت ظاهری، فنی و اسنادی پایه‌گذاری شده که دو عامل اول توسط مدیران خودرو در قالب جداول مختلف صورت می‌گیرد و عامل سوم نیز بر اساس توافق فروشنده و خریدار خواهد بود.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات برای خودروهای نو ٧٠ درصد و دوره بازپرداخت پنج‌ساله و برای خودروهای کارکرده تا حداکثر ٦٠ درصد و دوره بازپرداخت چهارساله در نظر گرفته شده و نرخ سود تسهیلات این طرح نیز ١٨.99 درصد خواهد بود.

امیری خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی‌های این طرح ارائه خدمات در حوزه لوازم‌یدکی به خودروهای کارکرده به مدت یکسال و با ١٠ درصد تخفیف و همچنین ارائه خدمات پس از فروش با ١٠درصد تخفیف اجرت نمایندگی‌ها است که در نوع خود یک گام موثر به شمار می‌رود.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو ادامه داد: فعلا خرید و فروش فقط از طریق سایت امکان‌پذیر است و در فاز بعدی نمایندگی‌های مدیران خودرو نیز در این طرح مشارکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: مبنای قیمت گذاری خودروهای کار کرده در این سایت بر اساس مدل، میزان کارکرد و تمیز بودن خودرو است  و قیمت‌هایی که مشخص شده از طریق کارشناسان شرکت و کارشناس رسمی دادگستری مشخص شده است. 

وی ادامه داد: این وب‌سایت می‌تواند به عنوان یک مرجع قیمت‌گذاری رسمی مطرح شود و بسیاری از نگرانی‌های فروشنده و خریدار را برطرف کند.

معاون فروش شرکت مدیران خودرو  با بیان اینکه خودروهای دارای عمر تا  ١٠ سال و تولید شده توسط مدیران خودرو در این طرح گنجانده شده، افزود: برای اجرای هر چه بهتر این طرح دو نوع تسهیلات از محل منابع جاری شرکت و دیگری با همکاری یک شرکت با ضمانت بانک سامان در نظر گرفته شده و دارندگان خودروهای مدل ١٣٨٥ به بعد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه 17 بهمن وب‌سایت طرح خرید و فروش خودروهای کارکرده شرکت مدیران خودرو با خودرو نو به  آدرس www.toptec.ir در دسترس عموم قرار گرفت و متقاضیان برای استفاده از تسهیلات برای خرید خودروهای کارکرده می‌توانند به این آدرس مراجعه و برای خرید اقدام کنند.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.