خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 433056 یکشنبه 24 بهمن 1395 10:40
معاون وزیر صنعت ورییس ایدرو

قرارداد بنز و فولکس تا پایان سال نهایی می شود

خودرونگاران- رییس سازمان گسترش خبر داد قرارداد بنز و فولکس واگن تا پایان سال نهایی میشود.

به گزارش خبرنگار خودرونگاران ، منصور معظمی با اشاره به این که تا کنون ٦قرارداد خودرویی در دوران پسابرجام نهایی شده است تاکید کرد: قرارداد بند و فولکس واگن تا اخر سال جاری نهایی خواهد شد .

معاون وزیر صنعت در همایش بین المللی خودرو تاکید کرد هیچ وقت به دنبال انعقاد قراداد با یک برند خاص نبودیم ، درهای ایران به روی همه خودروسازهای دنیا باز است آن هم با شرایط خاص.

منصور معظمی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در چهارمین همایش بین المللی خودرو با اشاره به شرایط لازم برای انعقاد قرارداد خودرویی گفت: همانطور که بارها گفته شده شرط صادرات ، استفاده
 
حداکثری از توان داخل ، انتقال دانش و تکنولوژی در کنار خدمات پس از فروش از شروط اصلی همکاری با ایران است اما نکته اصلی در این میان این است که ما میخواهیم خودروساز شویم نه تولید کننده پس به دنبال خودروسازهایی هستیم که ما را در طراحی خودرو توانمند کنند .
 

نصور معظمی در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران اظهار داشت: طی سال جاری ایران خودرو با شرکت پژو قرارداد بست که محصول مشترک آنها اسفند امسال به بازار عرضه می شود.
وی افزود: همچنین شرکت سایپا با سیتروین قراردادی را منعقد کرد که محصول آن نیز نیمه اول سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

به گفته معظمی، قرارداد ایدرو با رنو هم منعقد شده که محصول مشترک آنها تا پایان سال ۲۰۱۷ و یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد تولید گیربکس اتوماتیک، گفت: شرکت فولکس واگن با یک خودروساز ایرانی به تفاهم رسیده و در آستانه امضای قرارداد هستند.

وی ادامه داد: شرکت هیوندایی نیز با یک خودروساز ایرانی قرارداد بسته که محصولاتشان به بازار عرضه خواهد شد.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.