خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 433691 شنبه 14 اسفند 1395 9:12

رشد فروش جی‌ام در ماه فوریه

خودرونگاران- جنرال موتورز اعلام کرد در پی فروش خوب وانت و خودروهای شاسی‌بلند، فروش در ماه فوریه با رشد 2/ 4 درصدی رو‌به‌رو شده است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از دیترویت نیوز، این در شرایطی است که دو خودروساز دیگر آمریکایی یعنی فورد و فیات‌کرایسلر کاهش فروش در این ماه را  گزارش دادند. گزارش خودروسازان از آمار فروش نشان داد مشتریان خرید وانت و خودروهای شاسی‌بلند را ترجیح می‌دهند که این مساله موجب کاهش فروش خودروهای سواری شده است. فورد اعلام کرد فروش خودروهای سواری این خودروساز در ماه فوریه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته 24 درصد سقوط کرده است. براساس اعلام فورد، فروش کل این خودروساز در ماه فوریه با کاهش 4 درصدی رو‌به‌رو شده و به 208 هزار و 440 دستگاه رسیده است. فیات‌کرایسلر نیز اعلام کرد کل فروش در ماه فوریه کاهش 1/ 10 درصدی را ثبت کرده و به 168 هزار و 326 دستگاه رسیده است.





کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.