|
شناسه خبر :
579455
|
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 7:35
|
یک نماینده مجلس خواستار شد
ارز دولتی واردات خودرو را لغو کنید
|
|
عضوکمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی برلزوم حذف ارز دولتی برای واردات، تاکید کرد.
به گزارش خودرونگاران، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت: تخصیص ارز دولتی پاشنه آشیل واردات خودرو، چه نو چه کارکرده است.این ارز هم باعث افزایش قیمت دلار میشود، هم انحصار شکسته نمیشود و هم باعث ایجاد رانت جدید برای مافیای خودرو خواهد شد.
تلاش مجلس در لایحه دوفوریت واردات خودروهای کارکرده باید حذف ارز دولتی برای واردات باشد.
کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.