شناسه خبر :
580616
|
پنجشنبه 4 خرداد 1402 13:37
|
آمادگی 70 نماینده KTL در سراسر کشور
کمپین جدید خدمات برای توسان و سانتافه
|
|
خودرونگاران_ در راستای استقبال از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران به اطلاع میرساند، در این طرح بروز رسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت بصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت در حال انجام است.
به گزارش خودرونگاران ، خدمات پس از فروش شرکت KTL با دارا بودن بیش از 70 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور امکان ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه خودروهای هیوندای را فراهم کرده است.
مشتریان می توانند جهت بهره مندی از این طرح با دریافت نوبت آنلاین از وبسایت www.ktl-co.com یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.