خودرونگاران - عباس علی آبادی در آئین افتتاح ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی با ظرفیت ۷۴ دستگاه شارژر:
🔹امروز شهر تهران لازم داشت که نهضت برقی شدن را در خود داشته باشد. 🔹امروز حدود 100 دستگاه شارژر در سطح کشور داریم که به صورت پایلوت نصب شدند که همه فست شارژ هستند. 🔹امکان شارژ کردن خودروها در خانه نیز میسر است. 🔹شارژرهای خیابانی فقط برای مواقع اضطراری است. 🔹این فناوری در داخل کشور بومی شده است. 🔹انشاءالله زودتر از بقیه دنیا تهران را هیدروژنی کنیم.