شناسه خبر :
592179
|
سهشنبه 9 آبان 1402 14:22
|
باید و نبایدهای معرفی و تبلیغ لوازم خانگی ایرانی
|
|
خودرونگاران - یک بلاگر فعال در حوزه لوازم خانگی، درباره فرصتها و تهدیدهایی که بلاگرها در شرایط فعلی برای این صنعت ایجاد کردهاند، توضیح داد.
به گزارش خودرونگاران به نقل از فردای اقتصاد ، علی فکری، بلاگر دوزبانه فعال در حوزه لوازم خانگی، درباره فرصتها و تهدیدهایی که بلاگرها در شرایط فعلی برای این صنعت ایجاد کردهاند، توضیح داد. این بلاگر در حاشیه نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی همچنین به نقش سازندهای که بلاگرهای دوزبانه در مسیر معرفی و تبلیغ محصولات ایرانی به بازارهای منطقه میتوانند ایفا کنند، پرداخت.
بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی سال ۱۴۰۲ از تاریخ سوم الی ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.