خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 594322 دوشنبه 22 آبان 1402 12:46

فروش لاماری ایما به مرحله نهم رسید

خودرونگاران - شرکت آرین پارس موتور فراخوان مرحله نهم لاماری ایما را با قیمت قطعی و تحویل 90 روز کاری برای منتخبین نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از آرین پارس موتور ، فراخوان مرحله نهم لاماری ایما را با قیمت قطعی و تحویل 90 روز کاری برای منتخبین نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد.خودرو با قیمت قطعی ۱۴.۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تحویل 90 روز کاری به متقاضیان عرضه میشود.

فروش فوق العاده لاماری جهت تکمیل وجه متقاضیان سامانه یکپارچه از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 23 آبان 1402 تا پایان روز دوشنبه 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان بدین منظور مى توانند با مراجعه به سایت ://sales.lamari.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودرولامارى ایما و تکمیل وجه آن اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم مىتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند

در انتها ذکر این نکته ضرورى است که این فراخوان براى تکمیل مدارک و وجه خودروهایى است که پیش از این ثبت نام شده و موعد تحویل آنها در پاییز 1402 است.


 

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.