خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 598242 دوشنبه 9 بهمن 1402 14:32

شهرک اتومبیل گودرزی در اتو اکسپو تهران

شهرک اتومبیل گودرزی با در اختیار داشتن نمایندگی فروش بیش از 10 خودروساز کشور بعنوان بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی تهران، حضور فعالی در اتواکسپو تهران داشت.

به گزارش خودرونگاران، این مجموعه خودرویی که سابقه زیادی در فرآیند فروش خودرو دارد علاوه بر فروش خودرو ، فروش موتور سیکلت و خدمات خودرویی را نیز ارائه می دهد . بنا به گفته کسری شیروانی مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی، این مجموعه با تمرکز بر روی برندینگ و همچنین توسعه همکاری‌های خود با شرکت‌های خودرویی تصمیم به حضور مستقیم در نمایشگاه خودرو تهران گرفت.

وی برنامه آتی این شهرک را  گسترش سبد محصولات  خود در آینده خواند و گفت: در جریان نمایشگاه اتواکسپو  تهران  صحبت‌ها و مذاکرات اولیه بسیار خوبی با چند شرکت خودرویی جدید صورت گرفت تا در صورت توافق طرفین، شهرک اتومبیل گودرزی پذیرای برند و محصولات آن‌ها نیز باشد.

شیروانی  حضور در نمایشگاه اتو اکسپو را فرصتی برای شناخت بیشتر مشتریان با مجموعه خدمات شهرک اتومبیل گودرزی قلمداد کرد و افزود: مدیریت این مجموعه مهندس سامان گودرزی یکی از جوان‌ترین و پویاترین کارآفرینان حوزه خودرو در کشور است . تحقق اهداف استراتژیک این مجموعه در حوزه کارآفرینی و جذب و پرورش نیروی انسانی متخصص باعث شده تا حضور این مجموعه خودرویی در نمایشگاه علاوه بر تمرکز بر روی شناساندن هر چه‌بهتر برند مجموعه گودرزی به مشتریان و همچنین توسعه همکاری‌ها و تعامل با شرکت‌های خودرویی به‌منظور تحکیم وحدت با شرکای قبلی و جذب فرصت‌های جدید برای همکاری با سایر شرکت‌های خودرویی به سمت جذب نیروی‌های متخصص و متعهد نیز برود.

ویبا اشاره به امکان جذب علاقمندان خودرویی در این شهرک  افزود: با توجه به برنامه توسعه‌ای این شرکت در سال 1403،  جذب و پرورش نیروی کار متعهد با جدیت تمام دنبال می شود. به همین جهت از فرصت پیش آمده در  نمایشگاه خودرو تهران برای تعامل با افراد علاقه‌مند به خودرو بهره مند می شویم تا افراد جویای کار در این حوزه را جذب کنیم.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.