به گزارش خودرونگاران به نقل از روابط عمومی ایسیکو، حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیتهای خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.
وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامههای امسال میتوان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینهسازی هزینههای کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد.
محمدی با اشاره به فعالیتهایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال 1402 در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشمانداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامهها و پروژههای زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد.
وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضهها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامهریزی و عملیاتی میکنیم.
گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جادهای و ... را به شرکتهای بزرگ صنعتی ارایه میدهد.
از دیگر فعالیتهای این شرکت میتوان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد.