خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 605271 دوشنبه 4 تیر 1403 10:5

حراج خودروی برقی 111ساله

خودرونگاران_وسایل نقلیه الکتریکی اغلب به‌عنوان یک ساخته مدرن در نظر گرفته می‌شوند، اما در واقع قدمت آنها به بیش از یک قرن می‌رسد. یکی از قدیمی‌ترین خودروهای برقی متعلق به سال 1913 اکنون به حراج گذاشته شده است. ‌

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرآنلاین، خودروی Waverly مدل 93برقی متعلق به سال 1913 یکی از قدیمی‌ترین خودروهای برقی در جهان است. Waverly از روزهای اولیه رانندگی با خودرو  حضور دارد. این خودرو با ظاهر کالسکه‌مانند، دارای یک بدنه و یک صندوق‌عقب و همچنین یک سقف سخت قابل جابه‌جایی است. از دیگر نکات برجسته آن می‌توان به چراغ‌های جلو، سیستم تعلیق فنر برگی و چرخ‌های چوبی پیچیده‌شده در لاستیک اشاره کرد. با حرکت به داخل، می‌توانیم یک صندلی مبل مانند قرمز و پنجره‌های کناری جمع‌شونده را ببینیم. فرمان و یک کیلومترشمار بسیار کوچک که ولت و آمپر را نشان می‌دهد، در این بخش حضور دارند.

طبق لیست حراجی، این خودرو در اصل توسط فردی به نام Ann Peace Rawls از ویرجینیا خریداری شده است. این خودرو نزدیک به 100 سال در خانواده او باقی ماند و در نهایت در سپتامبر 2002 از او خریداری شد.

برای این خودرو در طول دهه‌ها، چندین سیستم الکتریکی و مکانیکی، بازسازی یا جایگزین شده‌اند، از جمله باتری‌ها، موتور، چرخ‌دنده‌های محرک و سیستم کنترل. علاوه بر این، این مدل به یک شارژر باتری داخلی مجهز شده که باتری‌ها را قادر می‌سازند توسط یک خروجی استاندارد 120ولت دوباره پر شوند. زمانی که Waverly برای اولین بار معرفی شد، طبق گزارش‌ها برد تخمینی 129 تا 161کیلومتری داشت.این خودرو قرار است در حراجی Mecum’s Monterey در ماه اوت به فروش برسد، اما تخمینی از قیمت آن وجود ندارد.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.