خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 607857 پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 15:16
نمایشگاه خودرو مشهد (11)

نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد آغاز به کار کرد

خودرونگاران_ بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد، با حضور محصولات متنوع از گروه خودروسازی سایپا، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از سایپانیوز، آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، نماینده مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران کل خراسان رضوی و جمعی از مدیران عامل شرکت های خودروسازی کشور و گروه سایپا برگزار شد.

در این مراسم فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: به دلیل نقش اساسی صنعت خودرو در تولید ناخالص ملی هر کشور و نقش آن در فعال سازی زنجیره‌های تولید، کشورهای مختلف همواره از صنعت خودرو خود حمایت می‌کنند.

وی افزود: صنعت خودرو ایران به عنوان لوکوموتیو صنعت کشور دارای ظرفیت بالایی است که موجب رونق 60 صنعت بزرگ دیگر کشور می شود.

سلطانی افزود: تعداد کل مشارکت کنندگان 30 شرکت است که از استان های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم و سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.

در ادامه و پس از مراسم افتتاحیه، با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران این استان، از محصول جدید مینی تراک شرکت زامیاد که قرار است از اواخر سال جاری وارد بازار شود، رونمایی شد.

گروه خودروسازی سایپا با محصولات جدید و متنوع خود در این نمایشگاه حضور دارد و در غرفه عطار از 28 تا 31 شهریور ماه و از ساعت 16 الی 22 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.